רכישה של מכשיר נייד |
נושא התלונה: |
יום שני 08 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום שני, 8/7/2013 רכשתי ברשת הום סנטר במלחה ירושלים מכשיר נייד- אייפון 4 בצבע לבן ושילמתי עבורו 2,100 ש"ח. נאמר לי מפורשות כי מדובר במכשיר חדש ולא מחודש. ביום רביעי, 10.7 ניגשתי לקבל את המכשיר. לתדהמתי קיבלתי מכשיר משומש, כשעליו סימנים רבים לכך שאינו חדש!!! החל בכך שהמכשיר שניתן לי היה בקופסה פתוחה ללא עטיפת ניילון, קופסה שבה חלוקה לשלושה תאים (ולא שניים כמו המקור), נציג החברה חזר שוב ושוב על כך שהמכשיר חדש ושאין לי מה לדאוג. לדבריו כך המכשיר מגיע תמיד. לאחר שהוכחתי לו והראיתי לו את כל הסימנים לכך שהמכשיר משומש: הפנל הקדמי והאחורי היו בעלי צבע שונה (לא באותו גוון של לבן), על הכפתורים בצד המכשיר היו שריטות (אין סיכוי לקבל מכשיר של אפל במצב כזה), מדבקה לבה, הדומה לכתם טיפקס על אחד הכפתורים- לטענתו, זוהי מדבקה שמגיעה מהחברה בח"ול והיא הסין לכך שקניתי ברשת הום סטנר והחמור מכל שבתוך המכשיר, במקום שבו מטעינים את המכשיר הופיע כרטיס אדום במקום לבן, דבר שמעיד על קורוזיה במכשיר. הנציג די נלחץ מהעניין, "דיבר" עם המנכ"ל ואלה ניסו לשכנעי לקבל מכשיר אחר ואף הציעו לי אחריות של שנתיים במקום שנה. כמובן שלא הסכמתי ודרשתי לבטל את העסקה במיידי. חשתי מרומה, מושפלת ומאוכזבת למדי. התקשיתי להאמין כי חברה בסדר גודל של הום סנטר יכולה למעול באמונם של הלקוחות ולרמות באופן שכזה. אני חשה אחריות כלפי לקוחות נוספים העלולים ליפול באותו הפח שגם אני כמעט נפלתי לתוכו. ברצוני להמשיך את תהליך התלונה לגורמים נוספים, אך ארצה לשמוע את תגובתכם תחילה. בתקווה לקבלת מענה,
סיגל עלפי
|
עלבון, בזבוז זמן ונזק כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|