אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר מסארוה.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
רשת סופר-פארם הינה רשת בתי מרקחת, משכך אין אפשרות לפתוח סניף ללא נוכחות רוקח.
מבירור שערכנו, חל עיכוב בהגעת הרוקח לסניף ומשכך העיכוב בפתיחת הסניף.
באשר לנושא השרות, אנו מתנצלים על התחושות שתיאר הלקוח.
מר בדארן, מנהל הסניף, ניסה להשיג את הלקוח מס' פעמים, אל ללא הצלחה.
מר בדארן הדגיש בפנינו כי הנושא טופל וחודד בקרב צוות עובדי הסניף.
אנו תקווה כי בביקורו הבא בסניף, יזכה להנות מחווית קניה, מהנה משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|