פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת (תלונה קודמת 107856) נושא התלונה:
פלס בילי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
אושיסקין רמת השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה בקשר למוצר Seum של Soft Touch .ביוני 2014 פתחתי תלונה שמספרה 107856 על כך שסופר-פארם משתמשת בקופונים למשוך לקוחות לסניפים בכדי שירכשו מוצרים נוספים אבל לא דואגת למלאי של מוצרים בהנחה או קופנים . בעקבות התלונה חזרה אלי נציגת סופר-פארם שהייתה מאוד נחמדה והבטיחה שיעבירו לי מלאי מחנות אחרת לסניף באוסשקין ברמת השרון ויתקשרו אלי כשהמוצר יגיע אבל בפועל עד היום זה לא קרה .לתומי חשבתי שסופר-פארם הפסיקה לשווק את המוצר אבל לפני שבוע שוב קיבלתי קופון למוצר זה ושוב אין מוצר במלאי ב 3 סניפים שבדקתי באזור מגורי (2 סניפים ברמת השרון והשלישי בצמרות בהרצליה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקת מוצר ולדאוג למלאי מוצרים ולא לפרסם קופונים או מבצעים כשאין מלאי או המוצר לא זמין פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אכזבתה של הגב' פלס, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לה.

שמחנו לאתר בעבורה את המוצר שציינה, לשביעות רצונה המלאה.

אנו תקווה כי מקרה זה לא יפגע באמינות הרשת בעיניה וכי תמשיך להנות מהמגוון, מהאיכות ומחווית הקניה בסופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה