פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויית לא נעימה .קב"טית של סופר פארם מרום נוה אחרי פעם שניה ואחרי חברה שלע נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לנדו רמת גן כתובת:
מרום נוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כול שבת ..פעם שניה שאני בקניות בסופר פארם מרום נוה עם חברתי
ואני רואה אישה אחרי ..כול מדף ..כול פניה שלי ..וככה גם חברה שלי
הרגשתי עלבון ...והשבת פניתי לקבטית שעוקבת אחרי ..את צריכה להתבייש ..מה את אחרי כבר פעם שניה ..היכן חויית הקניה ..?קבלתי חויית המעקבים ..אחרי אישה בת 60 בערך ..קבטי"ת אמרה אני צריכה לעשות את העבודה שלי ..כול הבחורות שעובדות במקום מכירות אותי כאדם שקונה .ומתגורר בסביבה ....בקשתי ממנה פרטים לא רצתה לתת לי ..אמרה לי לך תתלונן ..וזו העבודה שלי .עצם זה שהיא לא מכבדת את הלוקח ואת הפרטיות ..חוסר כבוד ..עלבון ...וחוסר מקצועיות שלה ..לדעתי ..היו עוד אנשים פלוס ילדים ..ורק אני וחברה שלי במעקב ..כבר צעקתי עליה שהיא צריכה להתבייש כול העובדות במקום עדות ..גם בתשלום היא ישבה מול בית מרקחת ..עם חבילת מגבונים כאילו רוצה לקנות .
עלבון סוג הנזק :
יש מצלמות אני חושב ..וזה מספק ..יכולה לשלוט מחדר בקרה ולא לרדוף אחרי לקוח פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את התלונה שלעיל, וכן לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוח, כמתואר.
בשל תופעה של גניבות חוזרות ונישנות בחנויות, רשתות השיווק השונות נאלצות להשתמש באמצעי מיגון אלקטרוניים שונים וקציני ביטחון. קציני הביטחון, אשר מועסקים ע"י חברה חיצונית, עוברים הדרכות רבות בנושא על מנת לבצע את עבודתם בצורה האדיבה והנעימה ביותר ובדיסקרטיות המירבית, במטרה למנוע אי נוחות ככל שניתן.
אין ספק כי המקרה המתואר לעיל הינו חריג.
מקרה זה ייבדק לעומק, וכמובן, במידת הצורך יופקו הלקחים המתאימים.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה