פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניותר, נס ציונה כתובת:
קניותר, נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21 ביולי חל יום לייף סטייל שפורסם בהרחבה בכלי התקשורת וכן בדיוור ישיר.
בפרסומים הופיע מבצע כי על קנייה מעל 99 ש"ח תנתן האפשרות לרכישת שמן זית במחיר מבצע של 29.99 ש"ח. מבצע זה תואר יחד עם כל המבצעים האחרים ללא שום שוני בצורת התיאור ו/או לא כל הפרדה כלשהי משאר המוצרים. עקב מבצע זה הגעתי במיוחד מביתי בבאר יעקב לסניף סופר פארם בנס ציונה. על אף העומס הרב, בחרתי מוצרים בסך העוטלה על 100 ש"ח והמתנתי בקופה זמן רב לקופה כשברצוני לרכוש מספר בקבוקי שמן זית במחיר המבצע. להפתעתי הקופפאית התעקשה כי המבצע מוגבל ליחידה אחת בלבד. ניסיתי לחפש בכל סוגי הפרסום (כולל העלון שחולק באותו יום) התייחסות כלשהי לגבי הגבלה כלשהי על כמות הבקבוקים אותם ניתן לרכוש במחיר המבצע. כמובן שלט מצאתי שום אזכור. יש לציין כי בעלון קיימים מוצרים לגביהם יש הגבלת כמות (למשל סימילאק לגביו פורסם כי ניתן לקנות עד ארבעה יחידות ללקוח, וכך גם לגבי חיתולים מסוג פאמפרס). לגבי מוצרים אחרים שפורסמו בעלון ללא הגבלת כמות לא הייתה לי בעיה לקנות כל כמות שארצה. על כן מוזר ותמוה הוא איך ניתן לטעון כי דווקא שמן זית, לגביו לא פורסמה שום הגבלת כמות, הינו שונה משאר המוצרים עליהם לא פורסמה הגבלת כמות, והינו משויך למוצרים בהם כן פורסמה, ובהבלטה, הגבלת כמות. מנסיון רב שנים מול פרסומות החברה, ניתן לראות כי כאשר ישנה הגבלה כל שהיא, החברה מפרטת אותה בהבלטה כחלק מהמבצע. על כן, לא ברורים המקרים בהם אין שום הגבלה בפרסום ונטענת הטענה כי יש הגבלה.
אנו קונים הרבה בסופר פארם וזו אינה פעם ראשונה שקורה מקרה כזה (פעם קודמת קרה אותו דבר לגבי ניר טואלט שפרסמתם במבצע וגם הכמות בו הוגבלה ליחידה אחת). אנו מתלוננים עכשיו כיון שבעקבות דפוס המקרים אנו מקבלים את ההרגשה כי ייתכן ומדובר במדיניות הטעיה מכוונת שנועדה למשוך קונים (בניגוד גמור לחקיקה בענין הגנת הצרכן!) - גם כאשר אנו מתעקשים וקוראים למהל החנות הוא מתעקש כי אין מה לעשות ובעיה שלנו שטעינו ולא הבננו את הפרסום (שוב בניגוד גמור לחקיקה הקיימת בנושא!) או שהוא מפנה אותנו לסוף העלון בו כתוב "ט.ל.ח." באותיות טנות ובלתי קריאות ובעודו מרוצה מעצמו מסביר כי עקב השימוש בביטוי "טעות לעולם חוזרת" מותר לטעות (שוב בניגוד לחקיקה הדורשת פירוט ברור של תנאי המבצע וללא הטעיה).
כספי סוג הנזק :
אפשרות לקנית המוצרים במחיר המבצע בכמות הרצויה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה כפי שתיארה בפנייתה.
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים לפרט את תנאי המבצעים בכל פרסומי הרשת ובשילוט המדפים בחנויות, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.
לקוחות רבים נהנו ממבצע זה לשביעות רצונם המלאה, והצטערנו לשמוע הרושם שקיבלה הלקוחה.
למען הזהירות, פניה זו הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים בחברתנו, לשם בחינת הנושא והפקת לקחים במידת הצורך.
בעקבות פנייתה, מנהל סניף סופר-פארם נס ציונה שוחח עם הלקוח, וטיפל בפנייתו באופן אישי.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה איכותית והוגנת.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה