פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לונדון מיניסטור ושני הסניפים ברחוב וויצמן כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה מופנית למי שיושב למעלה וקובע את נהלי החברה מאחר וכל סניף של הסופר פארם בו יש בית מרקחת פועל באופן אחר. בוויצמן תל אביב הסניף שליד כיכר המדינה, לאחר שניגשתי לקנות כדורים שאני לוקח באופן סדיר נאמר לי שהמרשם נראה לא תקין כי נרשם בשני סוגים של עטים ולכן לא אוכל לקבל את התרופה, במרכז ויצמן עמדתי שוב בתור עד שנאמר לי שהסניף לא עובד עם קופת החולים הכללית (כל כך קשה לשים שלט בחוץ ולמנוע את בזבוז הזמן של הלקוחות? או שיש אינטרס להכניס את הלקוח פנימה גם אם יבזבז את זמנו???) בסניף השלישי בלונדון מיניסטור לא הייתה בעיה עם המרשם אלא היה חסר הכדור במינון0.5 מ"ג אך היה במינון 0.25 מ"ג והרוקחת סרבה לתת לי את התחליף ושאקח שני כדורים מאחר וזה לא כתוב במרשם. זאת למרות שבמקרים אחרים במקומות אחרים רוקחים של הסופר פארם עשו זאת ואף הרופא שלי. אני חושב שמישהו צריך לעשות סדר בנהלים ושבזבוז הזמן, הטרטור וחוסר האכפתיות מאנשים חולים יפסק לאלתר!
טיפול דחוף בנהלים פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה המתואר לעיל, וכן לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוח.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד.

רוקחי הרשת מנפקים תרופות עפ"י מרשם העומד בדרישות החוק, ובנוסף, בהתאם לנהלי קופות החולים השונות.

אנו כמובן ניצור קשר אישי עם הלקוח,נקבל ממנו פרטים אודות סוג התרופה ונטפל בפנייתו באופן אישי.


תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה