שרות גרוע והטעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
קניון G |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 7/9/09 נכנסתי לסניף הסופר פארם החדש בקניון G בכפר סבא.
ברשותי היה קופון של חברת מדיצ'י לרכישת מזון לתינוקות אופטימיל במחיר של 1+1 במתנה.
לשמחתי ראיתי שמוצר זה נמכר במחיר מבצע (במקום 46 ש"ח- 38 ש"ח)
בהגיעי לקופה עם שתי יחידות מהמוצר, לא הצליחה הקופאית להעביר את הקופון בקופה, ולאחר 17 דקות (!!!!!) ומספר קריאות של הקופאית לאחראי המשמרת, כשאני עם תינוק בידיים, הגיע אחראי המשמרת העביר את הקופון ונדרשתי לשלם מחיר מלא על המוצר, זאת למרות שלא צויין על הקופון/על שילוט המבצע כי "אין כפל מבצעים". כשניסיתי לשאול את אחראי המשמרת מדוע אני אמורה לשלם מחיר מלא,ביטל אותי כלאחר יד, הסתובב והלך לדרכו.
גם אם היה צדק בדבריו (והעניין ייבדק באגודה להגנת הצרכן), הצורה שבה נאמרו, לאחר המתנה לא הגיונית שיגיע, גרם לי לכעס רב ולעלבון.
לסניף זה של סופר פארם, לא אכנס יותר וכך גם אמליץ לכל מכריי באיזור!!
בושה וחרפה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|