פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע והטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון G סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 7/9/09 נכנסתי לסניף הסופר פארם החדש בקניון G בכפר סבא.
ברשותי היה קופון של חברת מדיצ'י לרכישת מזון לתינוקות אופטימיל במחיר של 1+1 במתנה.
לשמחתי ראיתי שמוצר זה נמכר במחיר מבצע (במקום 46 ש"ח- 38 ש"ח)
בהגיעי לקופה עם שתי יחידות מהמוצר, לא הצליחה הקופאית להעביר את הקופון בקופה, ולאחר 17 דקות (!!!!!) ומספר קריאות של הקופאית לאחראי המשמרת, כשאני עם תינוק בידיים, הגיע אחראי המשמרת העביר את הקופון ונדרשתי לשלם מחיר מלא על המוצר, זאת למרות שלא צויין על הקופון/על שילוט המבצע כי "אין כפל מבצעים". כשניסיתי לשאול את אחראי המשמרת מדוע אני אמורה לשלם מחיר מלא,ביטל אותי כלאחר יד, הסתובב והלך לדרכו.
גם אם היה צדק בדבריו (והעניין ייבדק באגודה להגנת הצרכן), הצורה שבה נאמרו, לאחר המתנה לא הגיונית שיגיע, גרם לי לכעס רב ולעלבון.
לסניף זה של סופר פארם, לא אכנס יותר וכך גם אמליץ לכל מכריי באיזור!!
בושה וחרפה!
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על המקרה המתואר לעיל.
בעקבות מקרה זה, מנהלת הסניף יצרה קשר עם הלקוחה, התנצלה בפניה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה