פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות האחראי- אל. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שדרות ממילא-ירושלים כתובת:
ממילא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
25.09.09
לכבוד: הנהלת סופר-פארם

הנדון: תלונה על התנהגות עובד סופר פארם-סניף ממילא

א.ג.נ.,

שלום רב,
ביום 25.09.09 בשעה 08:56 נכנסתי לסניף ממליא של הסופר פארם לשם החלפת מוצר קוסמטי אותו רכשתי יומיים קודם.
עבור המוצר קיבלתי זיכוי כספי בסך 69.99 ₪ (עלות המוצר) וביקשתי לרכוש כרטיס gift card ולשלם תמורתו בזיכוי.
אציין כי זאת הפעם השלישית בה אני מבצעת רכישת כרטיס מתנה באמצעות זיכוי (שהרי הוא שווה כסף לכל דבר ועניין).
הקופאית קראה לאחראי שנכח במקום לקבלת אישורו-שמו אל.
אל סירב בתוקף לבצע הפעולה, הבהרתי לו כי זאת איננה הפעם הראשונה, ואף הוצאתי מארנקי כרטיס מתנה נוסף שברשותי וביקשתי ממנו לשחזר את החשבון ולראות כי מקור התשלום היה זיכוי.
אל לא רצה כלל להקשיב, טון הדיבור, שפת הגוף והתנהגותו הכללית גרמו לי תחושה מאד לא נעימה כלקוחה- חשתי מושפלת ופגועה.
שבתי וביקשתי שיברר את העניין, הצעתי שאמתין והוא יתקשר לברר בהנהלת חשבונות, אל טען שאין עם מי לדבר, לאחר מס' הפצרות פרש למשרד, שב אחרי 2 דקות והודיע שאיננו תופס טלפונית את מנהלת המחלקה, שהוא האחראי והוא מחליט כרגע.
חמור מכך, התנסחותו לגבי הפעמים האחרות בהן שילמתי בזיכוי בסניפים אחרים עבור כרטיס מתנה זכתה לתגובתו:"שיעשו מה שהם רוצים בסניפים אחרי, אני לא עושה את זה".
נשארתי המומה.
עזבתי את המקום לא לפני שביקשתי את שמו של האחראי עימו התרחש האירוע המביש, אולם להפתעתי תגובתו היתה:" אני לא חייב לתת לך שם משפחה, את יודעת שזה אל- ואני מסניף ממליא" – האם זהו השירות לו זוכים לקוחות נאמנים, ותיקים, ויותר מכך לקוחות שצורכים מוצרים באלפי שקלים ברמה חודשית?
עוד באותו היום ניגשתי לסניף אחר (פסגת זאב) והטענתי כרטיס מתנה בזיכוי שהיה (ועוד הוספתי כסף מהויזה עבור הטענה גדולה יותר.
למה הייתי צריכה להיות מטורטרת?
אם זהו נוהל, למה אין סינכרון בין כל הסניפים?
למה אל- התעקש שלא לברר, ובמקום זאת ניסה לתת הרגשה של "אני המנהל-דעתי היא הקובעת"? כשבעצם את הלקוחה שלו הוא משפיל ומעליב.
אדגיש כי לי שלוש בנות קטנות, ואת רוב הקניות אנו עורכים בסופר פארם (חיתולים, סימיליאק, תכשירי טיפוח וכו'...), אנו לקוחות קבועים (לקוחות מועדון) ורוכשים באלפי ₪ מידי חודש בכרטיסי האשראי שלנו. (ויזה וישראכרט- ניתן לבדוק).
מאחר ואנחנו לקוחות קבועים ומרוצים של הרשת החלטתי להאיר את עינכם ולבקשכם להטמיע את נהלי הרשת בכל הסניפים, מצב בו סניף אחד מבצעים פעולה ובסניף אחר "זורקים" אותך, הינו מצב אבסורדי והזוי.
אני פונה אליכם בבקשה לרענן את נהלי הרשת, ולהטמיעם בצורה שווה בכל הסניפים (זהו מהות ההגדרה של "רשת").
אני מצפה לפיתרון מהיר וצודק למכתב זה.
חשבונית זיכוי מס' 1721145 על סך 69.99 ₪.
בציפייה לטיפול מהיר,

כנרת לביא
השישה עשר 20/4
ירושלים 97534
054-2225524



סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונת הלקוחה המתוארת לעיל.
הלקוחה פנתה ישירות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ביום 25.9.09, לאחר עריכת בירור בנושא, שלחנו ללקוחה את תגובתנו המסודרת בצירוף שי.
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת להעניק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה