פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תרופה ע"י רוקח נושא התלונה:
שחל מאיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון פסגת זאב בירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום, 4.10.2009, בשעה 9:30 בערך ביקשתי מהרוקח הערבי, שהיה הרוקח היחיד בסניף, שיתן לי כדורי אנלדקס (כדורים להורדת לחץ דם), שהייתי צריך עבור אשתי. יהי לי מרשם תקף של רופאת המשפחה שלנו ואת הכרטיס של אשתי במכבי שירותי בריאות. הרוקח טען שכל מיני אנשים שהגיעו אחרי הם לפני בתור. כשאמרתי לו שזה לא כך הוא הכניס לפני כל מי שבא לבית המרקחת. התעצבנתי ועזבתי את בית המרקחת
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות של רשת סופר פארם ופיצוי מסויים פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה כמתואר לעיל.
בעקבות תלונה זו ערכנו בירור בנושא, עם עובדי הסניף שנכחו בעת ביקור הלקוח.
אנו נשלח לבית הלקוח את תגובתנו הפורמאלית בנושא וכן שי.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מהנה, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה