פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי חוזר ונשנה בסניף דיזינגוף סנטר תל אביב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
הנני רוצה להתלונן על שירות עקבי לקוי בסניף דיזינגוף סנטר, תל אביב.
זוהי איננה הפעם הראשונה שאנו נתקלים ברמת שירות ירודה במיוחד בסניף והסיבה היחידה שאנו חוזרים אליו הינה לוגיסטית בלבד. היום ניגשנו לסניף בכדי לרכוש תרופה ללא מרשם רופא. ניגשנו לעמדה מעליה מתנוסס השלט "ללא מרשם רופא" ונתקלנו בהתעלמות מצד הרוקחים שסירבו לתת שירות שכזה והציעו לנו להמתין בתור התרופות הרגיל. התור, כרגיל היה ארוך מאוד וצוות הרוקחים, כרגיל עבד בשאננות מוחלטת וחוסר אכפתיות למתרחש. ולא, זוהי לא הפעם הראשונה. ביקשנו לדבר עם מנהל והרוקחת טענה כי אין כרגע אף אחראי. רק לאחר הרמת טון הדיבור, טרחה הרוקחת לקרוא במערכת הכריזה לאחראית המשמרת. משזו הגיעה, הופתענו להתקל בילדה בת 20 שאולי עובדת במשמרת אבל נטולת כל אחריות. זו טענה כי היא מתנצלת ואין לה מה לעשות פרט ללהציע לנו להתלונן הלאה. וזאת אחראית משמרת, כן?! בעוד אנו מנהלים את הויכוח עם העובדים הגיע תורנו בתור בו עמדנו. ביקשנו לקבל את התרופה מהרוקחת הלא חביבה בשם לנה וזו סירבה לתת שירות. מדוע? כי לא דיברנו יפה. מדוע? כי לא קיבלנו שירות הוגן. עוד בעבר פנינו לסניף זה בבקשה לקבלת שירות "ללא מרשם רופא" - כמו שמופיע בשלט מעל לאחת העמדות והתבקשנו לעמוד בתור התרופות הרגיל. ולמה? כי ככה נוח להם. והלקוחות? שיסבלו.
בפעם אחרת בה המתנו בתור המייגע בסניף, סיימה לה אחת העובדות את משמרתה והחלה לתקתק מוצרים בקופת התרופות של חברתה - מוצרים שרכשה לעצמה - בעוד הלקוחות עדיין ממתינים בתור!! אם זה לא שירות נוראי, אז אינני יודעת מה זה.
התנצלות ממנהלי הסניף, פתירת בעיית הצוות הרפואי בו ופיצוי הולם! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כפי שעולה מתלונתה שלעיל.
בסופר-פארם אנו מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
בית המרקחת שציינה הלקוחה משרת מדי יום מספר רב מאוד של לקוחות, זאת נוכח היותו מכבד את מרשמי כל קופות החולים.
אנו משקיעים מאמצים רבים ומתמידים על מנת לשפר את השרות ולקצר את משך ההמתנה בתור בבית המרקחת.
יצוין כי במקרה בו קיים מספר מועט של רוקחים, עמדת התור ללא המרשם אינה פעילה, ומוצב בה שילוט המציין זאת.
אנו מתנצלים במידה ובמקרה זה לא הוצב השילוט כאמור.
יובהר כי למען הזהירות, לאור תלונת הלקוחה, אנו נערוך בירור חוזר ומעמיק בנושא.
אנו נשמח לשלוח את תגובתנו לבית הלקוחה.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לספק ללקוחותינו חווית קניה מקצועית, איכותית והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה