פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר "לייף" לא איכותי נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית אתא כתובת:
עצמאות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הנני לקוחה קבועה בסופר פארם.
לאחרונה רכשתי שני גרבונים אטומים לנשים לחורף, תוצרת לייף בצבע חציל ושחור בעלות של 33 ש"ח ו-49 ש"ח.
לאחר שימוש ראשון! נוכחתי לגלות כי גרבון "אטום" זה עם סימני קרע במס' מקומות (יש לציין ששנה שעברה רכשתי מוצר זה בצבע זהה וגם כן נקרע לאחר מס' שימושים ולכן המתנתי לחורף זה על מנת שמוצר זה יחזור למדפים).
לכן דאגתי השנה לקחת מידה הכי גדולה שיש- מס' 5 אך לצערי אין קשר למידה אלא לאיכות המוצר שמחירו גם בהחלט יקר!!!
לטיפולכם המהיר.
תודה מראש, עינת
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
שירה שאוליאן, מנהלת פנ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אי הנוחות שנגרמה ללקוחה, כמתואר בתלונה לעיל.
סדרת מוצרי לייף מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.
המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות, והצטערנו לקרוא על המקרה המתואר.
הלקוחה פנתה ישירות אל מוקד השירות שלנו.
המקרה הובא לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים במחלקת המותג הפרטי, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.
בעקבות פניית הלקוחה אלינו, תיאמנו זיכוי עבור המוצר, וכמו כן, שלחנו לבית הלקוחה מכתב התנצלות בצירוף שי.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לשמור על איכות מוצרי המותג הפרטי.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה