פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס הרוקח בסופר פארם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביג קסטינה כתובת:
סניף ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להעלות חווית שירות מבין הגרעות שחוויתי מבית המרקחת בסופר פארם בביג קסטינה, ביום ראשון האחרון ה 16.1 הגעתי לבית המרחקת בשעה 20:00עם מרשם ידני שרשמה לי רופאת הילדים של ביתי מרשם. לכל דבר עם חתימת וחותמת הרופאה (הסיבה למרשים הידני זה כי המחשב של הרופא לא עבד ברגע שהייתי אצלה, כמו כן שהייתי בבית המרקחת של הקופה לא היה להם במלאי והפנו אותו לבית המרקחת של הסניף בסופר פארם) כשהגעתי לשם רוקח בשם כאמל "חוצפן" טען כי מתוך שני התרופות המצויינות אינו יכול להנפיק לי קפסולות לאנלציה (בודיקוט) ואם אני רוצה אני יכולה לרכוש אותם כפרטי, מיותר לציין כי יש פער לא קטן במחיר. כששאלתי מה הסיבה ושמדובר במרשם לכל דבר. ובקשתי מאוד יפה ואפילו באדיבות שהוא חייב לספק לי את הקפסולה כי אני חייבת לעשות לביתי אנלציה ואין לי תחליף כרגע מאחר ומדובר בקושי בנשימה. הרוקח כמאל "הנדיב" היה אטום לחלוטין ואף דיבר בהתנשאות מיותרת. ודאג לרדת עלי שהויכוח מיותר ואני מעמידה את חייה של ביתי בגלל שטות ועדיף שאקנה בפרטי. כשניסתי לדרוש רציונאל גם אז היה אטום ועובדת אחרת שהייתה שם ניסתה לדבר אל ליבי ולהסביר לי שמדובר בנהלים של הקופה הכללית והם יכולים להנפיק תרופות רק במרשם מודפס באותו רגע תם הויכוח כי ידעתי שישנו פיתרון פשוט מאוד התקשרתי לכללית און ליין לרופא ילדים.
בשיחתי עם הרופא ציינתי שהרוקח לא מנפיק לי את התרופה וטען שאין כזה דבר ובכל זאת פיקסס לבית המרקחת את המרשם. לצערי גם באותו רגע ששמע הרוקח שאני מבקשת את מס' הפקס החל להתווכח בטענה שזה מיותר וגם דרך פקס לא יקבל את המרשם והפעם הטענה הייתה שזה לא קשור למרשם מודפס או כתוב בכתב יד אלא שבשעה זו (כבר הגיע השעה 21:30) המחשב לא יתן לו מחיר של הכללית. בשלב מסויים כבר התייאשתי מהאטימות וביקשתי שיתן לי בפרטי(כמובן שלא חשבתי לשתוק אח"כ) ובו בזמן שהוא עושה לי חשבון העובדת שניסה קודם לעזור הביאה את הפקס. לאחר מס' דקות והסתודדות בין השנים החליט להביא לי את הקפסולות דרך המרשם. מעניין עכשיו המחשב כן קיבל את המרשם.
עד עכשיו וגם בשיחתי עם הרופא של ביתי שגם היא לא הבינה מה הסיפור,לא הבנתי מה הרציונאלשעמד מאחורי התנהלות של שעה וחצי ויחס מחפיר ומזלזל.
האם בתי המרקחת מנסים לעשות קופה על חשבון לקוחות הקופות שגם ככה משלמים לא מעט כסף בכל חודש,?
האם הרוקח כמאל מנצל את המצב הרגיש של האנשים שכן מדובר בילדים ואף הורה לא ירצה להחסיר מהילד שלו את מה שנידרש בטח לא כשמדובר בקשיי נשימה?
והכי עצוב זה מה היה קורה אם מדובר באדם שכל פרוטה חשובה לו לא רק לתרופה אלא גם לאוכל לילדיו ?
מעבר לכך האם הגיוני שרוקח זותר ומתנשא ישלול מרשם של רופא שלמד כ"כ הרבה שנים ויש לו את הסמכות לרשום מרשם מדוייק ?

פשוט גועל נפש, ולומר את האמת היום אני אחשוב לא פעמים אלא עשרות פעמים אם שווה להיכנס לאותו בית מרקחת ואולי בכלל לבתי מרקחת של הסופר פארם. ובטח כשהרשת תמשיך להעסיק את אותו רוקח. (שלא רק אלי התנהג בצורה זו)

סופר פארם חבל לכם ובשבילכם.
ובזבוז זמן, עצבים ואיחור בזמן הטיפול בשל השטות הזו סוג הנזק :
לפטר לאלתר את הרוקח מאחר וזה לא מקרה יחד ובודד בוודאות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את המקרה שתיארה הגב' גונטז' וכן על הרושם שהתקבל, כפי שתיארה בפנייתה.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

בהתאם להוראות החוק, תרופה תנופק על ידי רוקח בהצגת מרשם רופא תקין, הממלא אחר כל הפרטים הדרושים עפ"י חוק, לרבות חתימה וחותמת רופא, תאריך מרשם וכד'.

במסגרת אחריותם המקצועית והבקרה הקפדנית של משרד הבריאות, רוקחי הרשת מחויבים להקפיד על הוראות אלו.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה הגב' גונטז'.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר בלולו, שוחח עם הלקוחה וטיפל בפנייתה באופן אישי.

מר בלולו, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את הנהלים בקרב צוות עובדי בית המרקחת, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, אנו שמחים לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה