פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון לעזור, יחס ודיבור מזלזל ומביך. נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כיכר פז שד' לכיש קרית גת כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה קבועה של סופר פארם מזה שנים . לפני מס חודשים ילדתי את בתי הבכורה וקיבלתי החודש הביתה מכתב עם ברכה של מזל טוב וקופונים המעניקים הנחות .הגעתי לסניף בעיר שלי ולקחתי את כל המוצרים שאני רוצה מה שגרם לי להסתובב המון זמן כי מדובר במוצרים לתינוק מה גם שלא היה את המידה שרציתי בטיטולים אז המתנתי שיחפשו לי במחסן. אגש לעיקר : הגעתי לקופה והוקפאית תלשה את הקופונים ואז ביקשה כרטיס אשראי של לייף סטייל ואז אמרתי שאין לי אז היא טענה שאינני יכולה להשתמש בקופונים, אמרתי לה אז איך זה שקיבלתי קופונים בדואר? וזה לא קשור לליף סטייל כי רשום על זה "סופר פארם", היא ענתה לי : "אני לא יודעת למה שלחו לך בדואר אבל את לא יכולה להשתמש בקופונים בלי הכרטיס אשראי שלנו " ושטענתי שאין לנו כרטיס כזה אז היא אמרה "מה את לא יודעת איזה כרטיסי אשראי בעלך מחזיק ?! אני לא יודעת תכנסי לאתר אינטרנט או לפייסבוק ותדברי עם לייף סטייל"! ושמה את כל המוצרים שרכשתי מאחוריי הדלפק והתפנתה ללקוח אחר שהמתין." ביקשתי שתשאל את האחאית או קופאית אחרת שאולי יודעת מהעניין והיא לא הייתה מוכנה . הרגשתי מובכת ומושפלת בעודי מחטטת בארנק של בעלי ו ומחפשת את הכרטיס הארור של הלייף סטייל וחסרת אונים שכל המוצרים שלקחתי לילדה עומדים בצד ולא אוכל לקבל את ההנחה . נסעתי לחנות "מוצצים" ורכשתי את אותם מוצרים במחיר כפול , לא ויתרתי ושלחתי את בעלי אחר הצהריים שוב לסופר פארם ונמסר לו מקופאית אחרת שהוא יכול להשתמש בקופונים ללא כרטיס אשראי של לייף סטייל.
אני רוצה לומר שזה ביזיון שלקוח יקבל יחס כזה ובמקום כזה וצר לי להודיע שאת הקניות שלי לילדה או את קניות הקוסמטיקה שלי לא ארכוש בסופר פארם יותר וזאת בשל עוגמת הנפש שעברתי היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על כך שקניתי במחיר כפול את המוצרים , נזיפה בנציגת שירות והתנצלות הולמת. כיוון שמעולם ובאף חנות לא זכיתי ליחס כזה! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונה של הגב' בן דיין.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף , הגב' ופריק, שוחחה עם גב' בן דיין והתנצלה באופן אישי.

גב' ופריק, הדגישה בפנינו כי תדאג לרענן את הנהלים בקרב צוות עובדי הסניף, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה בעתיד.

על מנת לשפר ולו במעט את התחושות ולתקן את הרושם שנוצר, נשמח לשלוח לבית הלקוחה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה