פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של רוחק בבית מרחקת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אורדע כיכר רמב"ם 3 רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 17/2/2011 בסביבות שעה 21:00 לערך הגעתי לבית מרחקת הנ"ל בכדי לקנות תרופה הנקראת ציטוטק 200 והיה לי מרשם רופא נשים הרופא נקרא ד"ר איתי בר חווה מרשם חתום וזה לאחר שאותו ערב הייתי בעוד שני בתי מרקחת של הסופר פראם ולא היה את התרופה בנמצא רק באותו סניף המדובר היה את התרופה אבל משום מה ולא ברור לי למה הרוקח לא הסכים להביא לי את התרופה הנ"ל ויצאתי משם בבושת פנים . יש לציין שליד אותו רוקח עמדה עוד רוקחת ואמרה לו שאין מניעה לתת את התרופה הנ"ל והוא בשלו זהו יחס משפיל ומזלזל . אבקש את התיחסותכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר יניב, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר רובין, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.




תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה