אושרת נבו כהן- מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר עשור, כפי המתואר לעיל.
בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.
אנו מתנצלים על התחושות שתיאר מר עשור.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר סהר, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.
מר סהר, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את הנהלים בקרב צוות בית המרקחת, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה שתיאר הלקוח.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|