פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא מתאים של רוקחת בעמידה בתור נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב המשחררים באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עמדתי בתור למרשמי תרופות. התור כידוע עם מספר ומרשם סרוק שנעשה בכניסה לחנות.
בעמדת הקבלת תרופות נכנס בחור ללא מספר הערתי לתשומת ליבה של הרוקחת ויקה פרידקין שהתור עם מספרים היא לא התיחסה להערה שלי, לאחר שהגיע תורי שאלתי אותה מדוע היא לא בקשה ממנו מספר והיא ענתה שהוא שם דברים על הדלפק וגם הוא חיכה כאן...
כשראיתי שכך הם פני הדברים ביקשתי את שמה והיא ענתה בהתרסה " אני אתן לך את שמי אבל לא את הכתובת.."
בקשתי את שמו של מנהל החנות והיא אמרה תקבל הכל בכניסה לחנות...
אני חושב שכל התנהגותה של הרוקחת לא מתאימה:

א. מחובתה גם ללא הערות של לקוחות לנהל את התור עם מספרים ולא לשדר ללקוחות שאפשר גם בלי מספר לקבל תרופות.
ב. לאחר הערה שלי היא היתה צריכה להתיחס בהתאמה ולא כפי שהגיבה כשהרוח הכללית שנשבה "אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה.."

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר עשור, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

אנו מתנצלים על התחושות שתיאר מר עשור.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר סהר, שוחח עם הלקוח וטיפל בפנייתו באופן אישי.

מר סהר, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את הנהלים בקרב צוות בית המרקחת, על מנת למנוע הישנות מקרה כגון זה שתיאר הלקוח.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה