פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הערה גזענית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב סוקולוב הרצליה כתובת:
סוקולוב הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנהלת סופר פארם

הנידון: תלונה לגבי שירות לקוחות

בסניף סופר פארם ברחוב סוקולוב הרצליה ביום שני ,4.4.11.

ברצוני לשתף אתכם בחוויה קשה שעברתי כשבאתי לקנות בושם בסניף זה.

ביקשתי שרות ואחת הדיילות הראתה לי בשמים שונים . דיילת אחרת צעקה לעברה :תציעי לה את הבושם "ממרינה דה בבון" וכל הדיילות שהיו לידה עמדו וצחקו.התקשיתי להאמין שדבר כזה נאמר לי ,לכן שאלתי את הדיילת שהציגה את הבשמים :נכון שלא קיים בושם כזה אלא "מרינה דה בורבון" ? והיא ענתה בחוסר נוחות שהיא רק צוחקת.
אני מספרת זאת מאחר ואני ממוצא אתיופי ושהדבר הזה נאמר על מנת לפגוע בי.
אני לקוחה קבועה בסניף זה ובד"כ השרות נעים וטוב.
אני המומה מגילוי גזענות קיצוני כזה שחוויתי אצלכם בסניף.בד"כ אני משתדלת לא להתייחס להערות גזעניות, אבל הפעם דבריה של הדיילת,הצחוק של הדיילות הנוספות וההתייחסות של הדיילת כי זוהי רק בדיחה לא מקובלים עלי. עברו יומיים מאז והחוויה הזו ממשיכה ללוות אותי ,להכעיס אותי והדהים אותי. לא הייתי רוצה שאיש יקבל יחס כזה.
אני רוצה לוודא שהמכתב הזה יקבל התייחסות רצינית ואשמח לשמוע מכם מה עשיתם בנדון

לידיעתכם ולטיפולכם ,
תמר טפטה,
052-7983663
כצנלסון 88 הרצליה.
עלבון סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
בסופר-פארם אנו מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקנייה בסניפי הרשת והצטערנו לשמוע על אי הנעימות ועל אי הנוחות שנגרמו לגב' טפטה, כפי שתיארה בפנייתה.

אדגיש כי רשתנו דוגלת בשוויון ומעסיקה עובדים רבים ממגזרים שונים בכל סניפי הרשת.

אנו מביעים את צערנו על אי הנוחות והתחושות שתיארה הגב' טפטה.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר בוארון שוחח עימה וטיפל בפנייתה באופן אישי.

למען הזהירות, מר בוארון הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף.
ואנו מקווים כי בביקורה הבא של הגב' טפטה בסניפי הרשת, תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג בסופר-פארם.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה