פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר לצורך ביצוע מבצע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
העצמאות קרית אתא כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לרכוש את המוצר (קליה פרסיל להסרת כתמים) כאשר ידוע ופורסם ע"י חברת סופר פארם שמחיר המוצר הינו 25 שקלים, כאשר הגעתי לחנות יצאו במבצע של 20% הנחה, רק שהמבצע אינו אמיתי שכן הם העלו את מחיר המוצר ל-29 שקלים וממחיר זה יצאו במבצע.
ברשותי קופון אשר מציג את המחיר המלא ממבצע שהסתיים יומיים קודם וכאשר שאלתי את המוכרת לגבי מחיר המקסימום נאמר לי שאצלה במחשב מופיע מחיר אחר 29 שקלים לערך ולא נעשה שינוי מחיר בימים האחרונים , האם מחיר שחברה מפרסמת אינו מחייב את כל סניפיה?
כספי סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על הרושם שקיבל מר גולדשלגר בנושא מחירי המוצרים ברשת.

במסגרת האידיאולוגיה היחודית של סופר-פארם, ובמטרה להתאים לדרישות הצרכן ולעודד תחרות מקומית עם רשתות וחנויות מתחרות, לכל מנהל סניף שיקול דעת בהוזלת מחירו של מוצר ובעריכת מבצעים מקומיים, בלעדיים ללקוחות הסניף. זאת, בנוסף למחירים המפורסמים בעיתונות הארצית ובעלוני הרשת.

לפיכך, ייתכנו הבדלים במחירו של מוצר מסויים בין הסניפים השונים, אך עד לגובה המחיר "המומלץ לצרכן" הקבוע במחירון הספק.

אנו מביעים התנצלותנו על הרושם שקיבל מר גולדשלגר, ומודים לו על כי הסב את תשומת ליבנו לנושא ואיפשר לנו להפיק לקחים.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוח, אנו שמחים לשלוח לביתו כרטיס מתנה בסך 10 ש"ח, כהחזר בגין ההפרש שציין, וכן, שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה