אושרת נבו כהן- מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר חיים, כפי המתואר לעיל.
בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.
פניית הלקוח הובאה לתשומת ליבו של מנהל הסניף, מר גולן, אשר הביע את צערו על התחושות שנגרמו למר חיים.
כמו כן, פנייתו הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוח ולתקן את הרושם שנוצר, אנו נשמח לשלוח לביתו כרטיס טעון בסך 70 ש"ח, כהחזר בגין ההפרש שציין.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|