פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות מחפיר ומעליב בסופר פארם סניף נתיבות נושא התלונה:
חכמון ליאב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נתיבות כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 11\05\17 בשעה 18:10 נכנסתי לסניף הסופר פארם בנתיבות על מנת לרכוש תרופות עם מרשם בבית המרקחת, למעלה מ 20 דק' אני ממתין בתור עד להגעתי לרוקח, הגעתי לרוקח סך החשבון יצא 320 ש"ח ביקשתי מהרוקח (חסן) לחלק את זה לשתי תשלומים בכרטיס האשראי, בפועל הרוקח ביצוע חיוב בתשלום אחד ביקשתי לבטל את העיסקה ולעשות חלוקה מחדש, הגיעה "אחראית משמרת" בשם זהבה שמסרה כי היא צריכה את כרטיס האשראי שלי שוב פעם לצורך ביצוע עסקת זכות, מסרתי שוב פעם את האשראי במהלך כל הזמן אף אחד לא ידע להגיד לי מה באמת קרה עם החיוב כי את הפתקים הם ידעו להסתיר, לאחר מכן היא הייתה צריכה להקליד מחדש את התרופות אך ברגע שזה עם מרשם זה כבר לא נותן לנפק את אותו מרשם כי זה מופיע במערכת כנופק, עד לכאן זה החלק העדין והיפה של התלונה.
נכנסה לתמונה בחורה בשם רעיה הסברתי לה מה קורה וציינתי בפניה מס' רב של פעמים את זה שאני למעלה מ 35 דק' ממתין סך הכל לשתי תרופות פשוטות ביותר שנמצאות בסל הבריאות לא משהו רציני, בשיא חוצפתה היא אומרת לי תמתין לא קרה כלום אנחנו בני אנוש, הסכמתי להמתין ולא להקים מהומה בסניף, אמא שלי הגיעה מהאוטו לראות מדוע 40 דק' אני בתור, לאחר מכן אותה רעיה הרימה טלפון לאלונה - לא ידוע מי היא,השיחה בוצעה טלפונית, ברגע שדיברתי עם אמא שלי היא אומרת לי בשיא החוצפה שלה אתה מוכן להיות בשקט אני לא שומעת כלום, אמרתי לה תתביישי לך חוצפנית ולאחר מכן היא גם מאיימת עליי שהיא תביא לי משטרה לסניף!
כאשר אמא שלי ביקשה ממנה את הפרטים שלה להתלונן עליה היא גיחחה לה בפנים מול כל האנשים, זה רמת השירות של הסופר פארם ? ככה זה שזה נהיה מסחרי מדי כל אחד בא קונה זיכיון ונותן לעובדים פשוטים שלא יודעים לתת שירות לעבוד שם
מכתב התנצלות+פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר חכמון, כפי שתיאר בפנייתו.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אנו מתנצלים על התחושות שתיאר מר חכמון.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' כהן, שוחחה עם אימו של הלקוח וטיפלה בפנייתם באופן אישי.

למען הזהירות, גב' כהן הדגישה בפנינו כי תדאג לרענן את הנהלים בנושא איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, ואנו מקווים כי בביקורם הבא בסניף יזכו להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה ממיטב מוצרי Life מבית סופר-פארם.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצעים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת כפי שנוהג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה