פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
2 מוצרים פגומים< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
קניון מול הים אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ביצעתי רכישה בשני סניפי סופר פארם שונים, בהם רכשתי עדשות מגע חודשיות של לייף וערכת ביוץ של מעבדות זר שנרכשה במבצע שכלל גם את הספר 9 חודשים
כהתחלתי להשתמש בערכת הביוץ גיליתי שהסטיקים ישנים ואינם תקינים על אף העובדה שהתוקף שמופיע על גבי האריזה רחוק מלהסתיים, כנ"ל גם לגבי העדשות החודשיות של לייף שזו הפעם השנייה שאני חווה איתם בעיה של קרע בעדשה לאחר כמה שעות של שימוש
מיותר לציין שהחברה מפרסמת רבות שמותג הבית שלה לייף איכותי ואף טוב יותר מהמתחרים רק גורם לי להבין עד כמה מדובר בשקר וכזב
מעבר לעוגמת הנפש באי היכולת להשתמש בערכת הביוץ בדיוק במועד אשר עבורו נרכשה ערכת הבדיקה גם תחושת הצריבה שהעדשות הקרועות גרמו לעיניי קשה ואף סיכנה את חיי בזמן הנסיעה בכביש.
אני מבקשת לקבל את כספי בחזרה עבור שני המוצרים שקיימים ברשותי ובמידה והחברה מעוניינת בי כלקוחה ידרש גם פיצוי כספי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מופיע בשדה תיאור הבעיה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' אסרף, כפי המתואר לעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר במחירים שווים לכל נפש.
המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.
אנו מתנצלים במידה וארעה תקלה במקרה זה ובהחלט נדאג לבדוק את המוצרים ולהפיק את הלקחים.

שמחנו לתאם בעבור הגב' אסרף את החלפת המוצרים, בהתאם לבקשתה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה