אושרת נבו כהן- מנהלת פ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא על אי הנעימות שנגרמה לגב' הופנימר, כפי שתיארה בפנייתה.
בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.
אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה לאפשר ללקוח לרכוש את המוצר במחיר הנמוך.
באשר לנושא השירות, פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור בנושא והפקת לקחים במידת הצורך.
על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|