פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בוטה של מנהל החנות דוד פוליטי נושא התלונה:
נורית נורית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מלחה ירושלים כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ו; 17.6.11 הגעתי לחנות, ראיתי מכשיר תחצוח שיניים נטען עם מדבקת מחיר של 19.99 ש"ח. פניתי לקופאית שאמרה שבמחשב המחיר שונה והוא 119 אך זכותי לרכוש במחיר המצויין . בפנייתה למנהל החנות הגיע המנהל דוד פוליטי כאמור ורשם בעט על המדבקה את הסיפרה 1 והחל לצעוק שהוא לא מוכן למכור לי במחיר המצויין במדבקה. אחרי עשר דקות של סירוב מצידו בצעקות אמר לי קחי ותעזבי את החנות. שילמתי עם מוצרים נוספים . הוא המנהל חיכה לי מחוץ לחנות ושם החל לתקוף אותי בצעקות שאני עקצתי את החנות . זו חרפה שיש לפרסם מעבר לעובדה שמנהל זה כנראה עובר על החוק בלי סוף כדי לכסות על הטעויות שלו.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי ונזיפה חמורה באיש שירות פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת פ שם ותפקיד:

הצטערנו לקרוא על אי הנעימות שנגרמה לגב' הופנימר, כפי שתיארה בפנייתה.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה לאפשר ללקוח לרכוש את המוצר במחיר הנמוך.
באשר לנושא השירות, פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור בנושא והפקת לקחים במידת הצורך.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה