פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפרסמים מוצרים שלא קיימים בחנויות! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם כצרכן מאוכזב לאור המבצעים חסרי הבסיס שאתם מריצים בידיעות אחרונות בעתון סוף השבוע.

ביום שישי האחרון פרסמתם קופון לנייר טוואלט ושלישיית סבון נוזלי במחיר של 10 ש"ח כל מוצר. שמתי פעמיי לסניף לב המפרץ בחיפה שם נאמר לי: אזל, לא יודעים מתי יהיה אם יהיה. שמח וטוב לב נסעתי לסניף הגרנד קניון, שם אמר לי אחד העובדים שהכל כבר אזל ביום שישי עם פרסום העיתון ולא יודעים אם בכלל יקבלו. גם בסניף נשר קיבלתי את אותה תשובה. אז הכל טוב ויפה, פרסום יש ובשפע. מוצרים אין. מדובר בשערורייה. חברה מכובדת ככמוכם מפרסמת מבצעים חסרי עמוד שדרה וגורמת לטרטור הלקוחות מסניף לסניף.

בזבזתי ערב שלם במירוץ אחר מוצרי המבצע אשר כלל לא קיימים ואיש אינו יודע אם יהיו!!. רק הדלק והזמן שבזבזתי עלו לי הרבה יותר מאשר מחיר המוצרים והשאירו אותי בעיקר עם עוגמת נפש ועם אכזבה. עדיף שלא תעשו מבצעים מאשר שהלקוחות יגלו שהמוצרים וירטואלים. הדבר הזה איננו מכובד ואיננו מאיר את חברת סופר פארם בפנים אוהדות וזה בלשון המעטה. כשם שהזמן שלכם יקר גם הזמן שלי יקר פי כמה ואין לכם אלא להלין על עצמכם ועל ההתנהלות החובבנית שלכם.

תשובת סופר פארם אליי מתאריך 28.6 הייתה לקונית ביותר. המלאי אזל, מדובר היה בחיסול מלאי ולא יהיה יותר ומקווים לראותך במבצעים הבאים. לא נותר לי אלא לגחך על תשובה שכזו. האם זה נשמע לכם הגיוני? איפה נשמע בעולם דבר כזה? בשום מקום בעולם זה לא היה קורה. חברה שמפרסמת מבצעים, קוראת ללקוחות לסניפים רק על מנת לגרום להם למפח נפש ואף לטרטור איום ונוראי. זה פשוט לא מתקבל על הדעת.

ממתין לקבל תשובה עניינית בנדון
טרטור, סוג הנזק :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר פיסו, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.

לצערנו, מוצר המבצע שציין הלקוח אזל מהמלאי עקב ביקוש גבוה מהמצופה.

יחד עם זאת, מלאי המוצר צפוי להתחדש ולכן, דאגנו להאריך את תוקף הקופון עד ה- 10/7/2011

בכדי לאפשר לכלל הלקוחות להנות מהמבצע לשביעות רצונם.

כמו כן, על מנת לשפר ולו במעט את תחושת הלקוח והרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתו שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה