פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצרים ב30-06-11 בשעה 20:06 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב, באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצרים כמידי שבוע- שבועיים, ואחד המוצרים היה "ליידי ספיד סטיק" במבצע: השני ב5 ש"ח. כאשר הגעתי לקופה ציינתי בפני הקופאית כי יש על המוצר מבצע ושתוודא זאת במחשב.
אותה קופאית ששמה מיכל תדסקי אמרה כי אכן העבירה את המוצר עפ"י המבצע ויופי קיזוז בחשבונית. עקב לחץ של לקוחות בתור לקופה (גם משהו שצריך להביא לידי שיפור!|) לא בדקתי האם בוצעה ההחת המבצע בחשבונית. כאשר הגעתי הבייתה הסתכלתי באקראי בחשבונית וכמובן שלא בוצעה ההנחה. התקשרתי לטלפון הסניף ל מנת למסור את מס' החשבונית ולקבל זיכוי לאשראי כדי לחסוך טרטור ולהגיע לסניף. ולטענת הטלפנית הם לא מבצעים זיכויים בצורה כזאת וצריך להגיע פיזית, מה שהופך את הזיכוי לבלתי אפשרי עקב מגוריי בקיבוץ. ומי מבטיח לי שפעם הבאה כשאגיע לאחר שהסתיים המבצע תהיה לי דרך להוכיח זאת.
יש לציין, כי מקרה כזה קרה גם בעבר, וכאשר משהו חוזר על עצמו בצורה מגמתית מעיד על התנהלות שאינה תקינה.
הנני בספק אם אשוב לרכוש מכם בעתיד.
כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות+זיכוי+פיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' אמסלם, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.

כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים במידה ונפלה אי התאמה כלשהי במקרה שתיארה הגב' אמסלם, ומנחים את עובדי הרשת במקרה מעין זה להשיב מיידית את ההפרש הכספי ללקוח.

שמחנו לשמוע כי הגב' אמסלם תגיע לסניף לשם קבלת ההפרש שציינה, בהתאם לבחירתה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצעים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה