פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה נפשית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
ויצמן 62 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב למעלה, הלכתי לסופר פארם במטרה לקנות תרופות. היה ברשותי מרשם תקין מהרופא משפחה שלי. כשהגיע התור שלי, הבאתי לרוקח (שהיה מהמגזר הערבי) את המרשם שברשותי והוא שאל אותי המון שאלות מטרידות. כמו למשל: למי התרופות נועדו?, מדוע נרשמו לי תרופות מסוג X וכו'... אמרתי לו שיפסיק לשאול הרבה שאלות וייתן לי את מה שרשום במרשם. הוא טען שהתרופות לא נמצאות וזאת אחרי שבהתחלה שאלתי אם יש את התרופות במלאי והוא ענה בחיוב.

בסוף לא יצאתי עם תרופות, רק עם עוגמת נפש, עלבון ופגיעה בפרטיות.
עלבון סוג הנזק :
צריך לנזוף באותו רוקח וללמד אותו נועם הליכות מה הוא! פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתו של מר פיינברג, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

במסגרת אחריותם המקצועית, רוקחי הרשת מחויבים לנקוט משנה זהירות ולבצע ראיון רוקחי עם הלקוח, לשם קבלת פרטים שונים, ובכלל זה עבור מי מיועדת התרופה, וזאת על מנת להסיר כל חשש למתן תרופה שגויה או במינון שגוי.
ראוי לציין כי תשאול זה על ידי הרוקח בעת רכישת התרופה, מומלץ על ידי משרד הבריאות.
כמו כן, הסיבה לאי ניפוק התרופות שציין הלקוח קשורה לפרטים שעלו בראיון הרוקחי ודרשו זהירות יתרה.

לצערנו לא עלה בידנו להשיג את מר פיינברג טלפונית או דרך כתובת המייל שציין בפנייתו.
יחד עם זאת, אנו מתנצלים במידה ונגרמה למר פיינברג, אי נעימות או אי נוחות כלשהי בשל כך.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה