פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב במתן שוברים שנתיים (הטבות) נושא התלונה:
רוטפלד דליה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מחכה לשוברים / הטבות קניה של חברת סופר פארם עוד מחודש מאי. פניתי לשירות לקוחות במספר טלפונים ומכתבים חוזרים ונשנים על מנת לקבל את ההטבות המגיעות לי וכל פעם קבלתי תשובה שונה מקודמתה - לדוגמא: "הנושא בטיפול" "השוברים בדרך אליך" "השוברים יגיעו לביתך בתוך 45 יום" .
אם זוהי הדרך של שירות לקוחות סופר פארם למתן הטבות כאלה ואחרים ללקוחותיה, אזי אשקול ברצינות ביטול כרטיס LIFE STYLE במהרה!!!!!!!!!!!!!!!!!

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
מועדון 'לייף סטייל' הוקם לפני למעלה מעשור ומשרת בנאמנות כ-300,000 לקוחות מידי חודש. לקוחות LifeStyle הינם הלקוחות המועדפים של רשת סופר-פארם וזוכים להינות מהטבות, הנחות ומבצעים ייחודיים להם וכן מימי מכירות מיוחדים.

הטבת החזר הממוצע הכספי נשלח ישירות לבית הלקוח כ- 45 יום בתום שנת הצבירה.

אנו מתנצלים במידה וההטבה לא הגיע ליעדה, כפי שמציינת הגב' רוטפלד.

שמחנו לשלוח לביתה את ההטבה שציינה, בהתאם לממוצע קניות חודשי שביצעה ברשת סופר-פארם.

אנו מקווים כי הפיקה הנאה מרובה מהשימוש בכרטיס לייף סטייל פלוס שברשותה ומתחייבים להמשיך ולהעניק מגוון הטבות משתלמות ומפנקות.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה