|
|
|
|
|
|
עיכוב במתן שוברים שנתיים (הטבות) |
נושא התלונה: |
רוטפלד דליה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מחכה לשוברים / הטבות קניה של חברת סופר פארם עוד מחודש מאי. פניתי לשירות לקוחות במספר טלפונים ומכתבים חוזרים ונשנים על מנת לקבל את ההטבות המגיעות לי וכל פעם קבלתי תשובה שונה מקודמתה - לדוגמא: "הנושא בטיפול" "השוברים בדרך אליך" "השוברים יגיעו לביתך בתוך 45 יום" .
אם זוהי הדרך של שירות לקוחות סופר פארם למתן הטבות כאלה ואחרים ללקוחותיה, אזי אשקול ברצינות ביטול כרטיס LIFE STYLE במהרה!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
סופר פארם שירות לקוחות
, תגובה:
|
אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
מועדון 'לייף סטייל' הוקם לפני למעלה מעשור ומשרת בנאמנות כ-300,000 לקוחות מידי חודש. לקוחות LifeStyle הינם הלקוחות המועדפים של רשת סופר-פארם וזוכים להינות מהטבות, הנחות ומבצעים ייחודיים להם וכן מימי מכירות מיוחדים.
הטבת החזר הממוצע הכספי נשלח ישירות לבית הלקוח כ- 45 יום בתום שנת הצבירה.
אנו מתנצלים במידה וההטבה לא הגיע ליעדה, כפי שמציינת הגב' רוטפלד.
שמחנו לשלוח לביתה את ההטבה שציינה, בהתאם לממוצע קניות חודשי שביצעה ברשת סופר-פארם.
אנו מקווים כי הפיקה הנאה מרובה מהשימוש בכרטיס לייף סטייל פלוס שברשותה ומתחייבים להמשיך ולהעניק מגוון הטבות משתלמות ומפנקות.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|