פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה חוזרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זוהי פנייה שלישית כשקודמתה היתה דרך אתר זה, לצערי הבעיה עם עדשות המגע של life שהוחלפו לי עדיין לא נפתרה והנזק שחל כעת זהה לנזק הקודם שחוויתי משימוש במוצר הזה - מדובר בעדשות חודשיות של life שלא רק שהן לא חודשיות אלא מתפקדות כיומיות ולאחר כשימוש בהם של שבוע ימים הן נקרעות ולא נותר אלא לא לראות באמצעותן - מדובר בחפיסה חדשה שהוחלפה לאחר שפניתי ב7.6 והבעיה והנזק חוזרים על עצמם - מעבר לעובדה שלא ארכוש יותר עדשות של חברת life איבדתי את האמון בכל מוצר של חברת life - פשוט מזעזע שסופר פארם מתהדרים בקמפיינים לקידום המותג הפרטי שלהם שחוץ מנזק מבלאי לא מציע דבר לצרכן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' אסרף, כפי המתואר לעיל.

סדרת מוצרי Life מבית סופר-פארם, כוללת מוצרים שנבחרו בקפידה על מנת לספק ללקוחותינו את האיכות הטובה ביותר.

המוצרים עוברים בדיקות איכות קפדניות ואנו עושים את כל המאמצים על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו במצב תקין ובטוח לשימוש.

שמחנו לשמוע כי עם פנייתנו, נציג ספק המוצר, חב' טבע, שוחח באופן אישי עם הלקוחה ודאג לאסוף את המוצר לבדיקה לשם הפקת לקחים במידת הצורך.

כמו כן, שמחנו לשלוח לבית הלקוחה כרטיס מתנה כהחזר על המוצר שציינה, וכן חבילת שי, ממיטב מוצרי לייף, במטרה לשפר תחושותיה.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על איכות ומגוון מוצרי המותג הפרטי, Life.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה