פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנהל משמרת -סהר, פירסום מטעה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יצחק רבין 17 יכין סנטר פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
אמש בסביבות השעה 23:00 נכנסתי לסניף סופרפארם צומת יכין לאחר שסיימתי משמרת במקום עבודתי (שופרסל הסמוך לסניף הנ"ל). שעברתי בין המעברים הופנתה תשומת ליבי לפרסום צהוב על אחד המדפים המציין כי: סטייל - מוצרי טיפוח ועיצוב לשיער 1+1. בפרסום זה לא ציינו קודים של מוצרים הנכללים במבצע ולא פירוט המוצרים. ובכך לקחתי 2 מוצרים זהים (שמן לשיער) וניגשתי לקופה עם עוד מספר מוצרים שלשמם נכנסתי לסופרפארם. הקופאי האדיב הסביר שמוצר זה אינו נכלל במבצע ואף שהבאתי לעמדת הקופה את הפרסום ציין שלצערו לא מופיע במחשב מבצע למוצר זה. לפתע יצא מבין המעברים בחור חסר סבלנות וציין לעבר הקופאי: כן מה הבעיה? מה אתה רוצה לברר? הקופאי הסביר לו מה הבעיה/השאלה ואילו הבחור פנה אלי וציין שהפרסום שאני מחזיקה הוא בהמשך לתמונה נוספת שבכלל ממוקמת בצד.... והפריט שלקחתי אינו במצבע 1+1. ניסיתי להסביר לבחור שלאחר מכן התברר כי מדובר במנהל משמרת בשם סהר שמדובר בפרסום מטעה ואינו ברור והוא מצידו התעקש שהוא עובד 10 שנים בתחום ואין מקום לאי הבנה ...
יש לציין ולהדגיש, שהנציג התייחס בזלזול, התנשאות, חוסר סבלות ובחוסר אדיבות - שאינו מצדיק את היותו מנהל משמרת. מאחר שגם לא ידעתי שמדובר במנהל משמרת פניתי לקופאי וביקשתי לדבר אם אחראי זמין ואז פנתה אלי בחורה בשם "סיוון" וציינה שהיא אחראית משמרת ושאלה במה היא יכולה לעזור, הסברתי לה על הפרסום המטעה והיא ציינה שצריך להיות מספר קודים של המוצרים הנכללים במבצע ושהפנתי את תשומת ליבה שזה לא מופיע פתאום הוסיפה טוב אז צריך להסתכל בעיתון הסופרפארם או בתמונה שליד... (האם אני צריכה להיענש שלא לקחתי את העיתון? כאמור הייתי אחרי יום ארוך ומטיש מהעבודה ורק נכנסתי לקחת מספר דברים שהייתי חייבת כך שאפילו לא התעכבתי בלקיחת העיתון...). שראיתי שאין עם מי לדבר ביקשתי מכלתי לצלם את הפרסום על מנת לעדכן אתכם, רק שאז התנפל עלינו בצווחות סהר וצעק שהוא "אוסר" אלינו לצלם בשטח המקום (כאילו מדובר בשטח צבאי סגור...) והתחיל לאיים "אני יודע איפה את עובדת את רוצה שאני אבוא לשם ואעשה בלגאן ואני גם אדאג לפנות למנהל שלך שאותו אני מכיר היטב ואני אתלונן עליך". בשיא חוצפתו ציין זאת בהסתמך לתג עובד שופרסל שהיה לי על החולצה. כאשר ביקשתי מהקופאי את שמו חזר אלי סהר ובתגובה ביקש שאמסור לו את שמי. באיזה זכות בדיוק??? (לא שהיה לי מה להסתיר ולהוכחה לכך מסרתי את שמי ושם משפחתי). אני רואה בחומרה את בקשתו למסירת שמי כלקוחה מן המניין ובחומרה רבה אף יותר את איומיו לפנות למנהל שלי ולדווח לו על התנהגותי כל זה לאחר שעות העבודה וכאשר אינני בתפקיד ושהגעתי למקום כלקוחה!!! באירוע זה נכחו מנהלת משמרת בשם "סיוון" כאמור והקופאי שאינני זוכרת את שמו וכן אחותי וכלתי. במעמד זה אציין לשבח את היחס האדיב של שניהם. כמובן, שאשמח שתשאלו את העובדים ותווכחו שמדובר בעובד שהשתמש בתפקידו באיומים ובהתעקשות לקבל אינפורמציה אישית עלי ואני רואה זאת כפגיעה בפרטיותי ובעלבון אישי..
עלבון סוג הנזק :
להישנות המקרה אשמח ליישב את העניין עם העובד סהר פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' לנקרי, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתיארה הגב' לנקרי הינו חריג.

אנו מתנצלים על הרושם והתחושות שקיבלה הלקוחה.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' זרגרי כדריה, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי, וכן, איפשרה ללקוחה להנות מהמבצע שציינה.

גב' זרגרי כדריה, הדגישה בפנינו כי תדאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי הסניף, על מנת למנוע השנות מקרה כגון זה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.

תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה