פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קרם של חברת רוק< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז ביג נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
רכשתי מהסניף קרם לחות לפנים של חברת רוק. אני מכירה את הקרם הזה מצוין היות וזו לא פעם ראשונה שאני קונה אותו . כשהגעתי הביתה ראיתי שלקרם יש צבע מוזר- במקום גוון קרמי לבן הוא היה צהוב. המרקם שלו היה שמנוני מדי והריח היה רע. שוב אני מכירה את הקרם הזה ובשום פעם שקניתי אותו לא היה לו לא את הצבע הזה לא את הריח הזה ולא את המרקם הזה. הקרם שרכשתי היה ללא ספק מקולקל . חזרתי לסניף אך לא היו מוכנים להחליף לי אותו. יש לציין שאני כפר סבאית ורוכשת תמיד מכפר סבא ופעמים בודדות רכשתי מאותו סניף במרכז ביג בנתניה, השירות על הפנים וכל פעם יש בעיה עם איזה שהוא מוצר. לפני כמה חודשים היתה את אותה בעיה עם קרם אחר שקניתי אך לא התלוננתי על זה אבל עכשיו שזה קורה כבר יותר מדי פעמים אני לא מתכוונת לזרוק לפח עוד קרם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' פלד, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקפידים על סטנדרטים גבוהים במיוחד בעת בחירת מגוון המוצרים עבור לקוחותינו, ממיטב החברות המובילות.

אנו מתנצלים על המקרה שתיארה הגב' פלד.

שמחנו לתאם את החלפת המוצר, בהתאם לבקשת הלקוחה.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה