פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עילבון בציבור תלונה חריפה מאוד ללא דיחויי נושא התלונה:
גלבוע טל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ערב טוב היום היגעתי לסניף סופר פראם בדיזינגוף בתל אביב.
פניי פנו לכיוון הבשמים והיתה שם אחת בשם אביבה אזולאי פניתי אליה כדי לקבל ייעוץ ועזרה והיא היתה כל כך עסוקה מלדבר אם מישהי אל בישולים בזמן עבודה.[לכן יש הפסקות לדברים אלו}.ושפניתי אליה היא אומרת לי אין לי זמן אלייך אני עסוקה סליחה???
פניתי למנהלת משמרת והיא אמרה לי אין דבר כזה אביבה הזאת שיושבת בבשמים אמורה לעזור לך.
טוב מנהלת המשמרת פנתה לקופאית בשם שרית פרדה אשר עזבה את מקומה ועזרה לי שבנתיים הגברת אורנה ממשיכה בשלה ולא עוזרת לאיש חצי שעה היא יושבת ומשוחחת לה שהציבור מבקש עזרה.
שהיגעתי לקופה אביבה אמרה לחברות שלה בקוסמטיקה מאחוריי שאני יכולה לקפוץ לה ולהזדיין סליחה על הדיבור אמרתי לה את יכולה להמשיך לדבר אני שומעת הכל.אליי לא מדברים ככה בצורה בוטה החוצפה והעילבון שהיא פגעה בי ולדבר ככה לעיני אנשים ואני בחיים לא פגשתי בה אני גרה בצפון.
ואני לא מתכוונת לוותר אל זה מצידי שתעמוד על טיל אני אם המכתב הזה עולה הלאה ואני יעשה פרסום עליה ואל צורת הדיבור שלה היא תשלם על זה ביוקר רב איתי לא מתעסקים.
ואם זאת הצורה שאתם מנהלים אחר עובדת שכזאת יש לכל דבר מחיר והיא תשלם.
אני דורשת פיצויי הולם אל פגיעה בכבודי וזלזול לעיני כל.ולצעוק אליי ביגלל שהפרעתי לה בשיחתה היא משרתת אותי ולא אני אותה.חוצפנית.
אני יצאתי מישם בבושה והכי גרוע שמרוב שניפגעתי ממנה בכיתי לעיני ילדיי איך היא הבישה אותי.
בכבוד רב
טל גלבוע רחוב התירוש 25 זיכרון יעקוב מיקוד 30900
עילבון בציבור.וביזיון.ו סוג הנזק :
פיצוי בסך 1000 תלושים ומכתב מה קורה אם העיניין הזה פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' גלבוע, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתואר על ידי הלקוחה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.

אנו מביעים התנצלותנו על התחושות והרושם שקיבלה הגב' גלבוע.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' כץ, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי, וכן, במטרה לשפר תחושותיה, תעניק ללקוחה שי.

כמו כן, גב' כץ, הדגישה בפנינו כי תדאג לזמן את העובדת שציינה לשיחה ולבירור, לשם הפקת לקחים במידת הצורך.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים של הלקוחה בסניף תזכה להנות מחווית שירות כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה