אושרת נבו כהן |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הגב' גלבוע, כפי המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי המקרה כפי שתואר על ידי הלקוחה הינו חריג ואיננו עומד בסטנדרטים הגבוהים שאנו דורשים עבור לקוחותינו.
אנו מביעים התנצלותנו על התחושות והרושם שקיבלה הגב' גלבוע.
שמחנו לשמוע כי מנהלת הסניף, הגב' כץ, שוחחה עם הלקוחה והתנצלה באופן אישי, וכן, במטרה לשפר תחושותיה, תעניק ללקוחה שי.
כמו כן, גב' כץ, הדגישה בפנינו כי תדאג לזמן את העובדת שציינה לשיחה ולבירור, לשם הפקת לקחים במידת הצורך.
אנו תקווה כי בביקוריה הבאים של הלקוחה בסניף תזכה להנות מחווית שירות כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|