פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור גדול במוצרים שפורסמו לקניה בהנחה ותגובת קופאית נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אילון ר"ג כתובת:
קניון אילון ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך לעיל בשעה 1100 נכנסתי לסניף הסופרפארם לעיל, כדי לרכוש מוצרים בהנחה, כפי שפורסמו ונשלחו אלי הביתה, כחבר מועדון לייפ סטייל. מספר מוצרים בסיסיים לא היו על המדפים כגון: נייר טואלט, פורטה לניקוי תנורים, נייר מגבת ונס-קפה (הכל פורסם בחוברת המבצעים). כשהערתי זאת לקופאית שטיפלה בי היא ענתה: כנראה שכמה מאושרים לפניך נהנו מהמוצרים ו-אתה לא חושב שיש לנו בעיה להחזיק מלאי. קניתי מוצרים אחרים שהייתי זקוק להם, אך היה לי יותר נחוץ לרכוש את המוצרים שחסרו.

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.

אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על הרושם שקיבל מר ברזילי.

שמחנו לאתר בעבור הלקוח את המוצרים שציין בסניף הקרוב לביתו.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה