אושרת נבו כהן- מנהלת מ |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' בן סימון, כפי המתואר לעיל.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
עובדי הרשת עוברים הדרכות רבות בנושא חשיבות ההקפדה והקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון בקופה.
מבירור שערכנו בעקבות פניית הלקוחה, עולה כי עוד בעת ביקורו של בעלה בחנות, עצרו את פעילות הקופה וביצעו ספירה כספית. מספירה זו, נמצאה הקופה מאוזנת, ללא עודף.
עוד נמסר לנו, כי גם בבדיקה שבוצעה בתום המשמרת (דבר שבשגרה) נמצאה הקופה מאוזנת, ללא עודפים.
אנו שבים ומתנצלים על אי הנוחות שנגרמה להם, אולם, לצערנו לא נמצא העודף שצוין.
לצערנו, על אף נסיונותינו הרבים, לא עלה בידנו להשיג טלפונית את הלקוחה.
נשמח כמחווה שירותית להעניק לגב' בן סימון שי במטרה לשפר תחושותיה.
לשם מימוש הצעתנו, נשמח באם תפנה לטלפון 09-9725151.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|