פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרשם רופא נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז ביג קסטינה כתובת:
מרכז ביג קסטינה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי עם מרשם לאנטיביוטיקה לבית מרקחת של סופר פארם.
הרופא שטיפל באישתי שהייתה מאושפזת והשתחחרה עוד באותו היום לא מילא במרשם את פרטיה האישיים. בהגיעי עם המרשם לבית המרקחת ולאחר שחיכיתי בתור החזירה אותי הרוקחת הראשית לרכב כדי שאביא לה טופס שיחרר מפני שלטענתה חסרים הפרטים האישיים במרשם. לאחר שחזרתי עם טופס השיחרור, ושוב חיכיתי בתור, מילא רוקח אחר את פרטיה האישיים של אישתי במרשם מתוך טופס השיחרור ומתוך הבנה שהמרשם שאני קונה הינו לאישתי שהרי הצגתי לו את כרטיס קופת חולים האישי שלה ! לפתע התערבה הרוקחת הראשית ולאחר שהרוקח כבר מילא את פרטיה האישיים של אישתי במרשם החזירה לי אותו וטענה שבטופס השיחרור לא מצויין שמגיע לה אנטיבוטיקה - באמתלה שיכול להיות והרופא המטפל "התבלבל" - וכך הלכתי לדרכי ללא התרופה. היתכן שרוקחת תמלא עבורי מרשם ותחזיר לי אותו ללא התרופה ? ? ? מיותר לציין שבבית מרקחת אחר קיבלתי את התרופה בלי בעייה ואפילו הגישו לאישתי כוס מים כדי שתוכל לצרוך אותה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות בכתב פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתו של מר הלפון, כפי התואר לעיל.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף,מר בלולו, שוחח עם הלקוח והסביר את הנושא באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה ואיכותית בעבור לקוחותינו.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה