פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור מוצרים שלא נרכשו בפועל נושא התלונה:
מור גלית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
אבי זוהר 7 בית הכרם ירושלים כתובת:
בית הכרם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום ג' 20.12.11 רכשתי בסופרפארם סניף בית הכרם מספר מוצרים בעודי ממהרת לאסוף את בתי מן הגן, במחלקת הקוסמטיקה פניתי אל אחת המוכרניות ואמרתי כי ברצוני לרכוש מסקרה בצבע ירוק ושחור, היא הביאה לי שתי מסקרות שהיו במבצע של השנייה ב5 ₪. לקחתי אותן והודתי לה, בעודי בקופה ראיתי עפרונות עניים של חברת פופה ב35 ₪ והבעתי רצון לרכוש אחד, המוכרנית שכנעה אותי לעשות כן כיון שמבצע על עפרונות אלו אמור לפוג. בחרתי את הגוון המתאים. ופניתי לקופה שבמחלקת הקוסמטיקה כדי לשלם. הסכום 302.9 אותו נקבה הקופאית נשמע לי גבוה במקצת, אך כיון שמיהרתי לא שמתי לבי לכך, שילמתי במזומן ועזבתי בחופזה. כאשר הגעתי הביתה ופרקתי את תכולת השקית הופתעתי לגלות כי עיפרון העניים שרציתי איננו בשקית וחויבתי עבורו. ובנוסף חויבתי בעבור עיפרון שפתיים אותו לא בחרתי בסכום של 75 ₪. כלומר שילמתי 110 ש"ח יותר. מיד התקשרתי אל הסניף ונענתי כי המוכרות כבר אינן נמצאות וכי יחזרו אלי מחר תוך בדיקת מלאים. כעת אני ממתינה לתשובה...
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור שני המוצרים. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' מור, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

שמחנו לשמוע כי מנהלת הקוסמטיקה, שוחחה עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה