פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות בסיסיות של הרוקחת לגבי התרופה "יוטירקס" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הברזל 24 רמת החיל כתובת:
הברזל 24 רמת החיל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לסופרפרם בסניף רמת החיל כשאני מצוידת במרשם סטנדרטי של "מכבי" לטבליות במינון 100 מ"ג של "יוטירקס".
הרוקחת, גב' לנה, נטלה את המרשם וטענה שאין באפשרותה לספק את התרופה משום שיש צורך בהכנה רוקחית מיוחדת של התרופה. הפניתי את תשומת לבה לכך שמדובר בתרופה סטנדרטית שמשווקת בטבליות, ושאני נוטלת אותה באופן סדיר, אולם היא עמדה על דעתה.
בסופו של דבר, יצאתי מהסניף ללא התרופה ונאלצתי לפנות לבית מרקחת אחר, שם הסכימו עמי שמדובר בתרופה סטנדרטית ואין צורך בהכנה מיוחדת, ומכרו לי את התרופה

!!!! מדובר ברוקחת שאינה מכירה תרופות בסיסיות. הפעם הנזק היה בזבוז זמן יקר בלבד, מי יודע מה יהיה בפעם הבאה שהיא תטעה. !!!!!!

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' רווה, כפי המתואר לעיל.

בתי המרקחת סופר-פארם ממלאים תפקיד חשוב וחיוני ומשרתים מידי יום מספר רב של לקוחות במסירות תחת אחריות כבדה במיוחד. אנו דורשים מרוקחי הרשת לעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד של מקצועיות ושירות, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות האדיב, היעיל והמקצועי ביותר.

לצערנו, מנהלת הסניף, הגב' צ'רבין, ערכה מס' ניסיונות להשיג את הלקוחה טלפונית, אך ללא הצלחה.

במטרה להסדיר את הנושא, מנהלת הסניף תשמח באם הגב' רווה תיצור עימה קשר בטלפון 077-8881370.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה