פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מזון תינוקות אופטימיל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
גילה ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני לקוחה קבועה של הסופרפארם.
מידי שבוע קונה בין השאר את מזון התינוקות הטוב והקבוע, אופטימיל.
מזון זה נמכר בכל הרשת במחיר אחיד , לציין שלא במבצע - מחיר היחיד ששפוי בדרך קבע.
ב 1.1 נכנסתי לסניף גילה ירושלים ובקשתי לקנות את המוצר, אך מחירו הוכפל.
דברתי אם האחראית במקום , בצורה מזלזלת ומתנשאת, שטענה שזה היה במבצע ונגמר, לא עזר שניסית להסביר לה שזה לא היה מבצע וזה המחיר הקבוע - בלית ברירה קניתי את המוצר במחיר כפול. למחרת נכנסתי לסניף אחר של הרשת והפלא ופלא המחיר היה חצי!!!!
כתבתי תלונה לשרות לקוחות
התקשרה בחורה שלא קראה את התלונה, כי ביקשה לשמוע את הסיפור אם כל הפרטים שנכתבו. לא ברור שהכירה בכלל את המוצר וחשיבות של מזון תינוקות והיתעקשה שהיה מוצר במבצע ע"פ החלטה של הסניף בלבד ולכן זכותם לסיימו, למרות ששאלתי בסניפים אחרים ושם נאמר שזה מחיר קבוע - לא במבצע.
הנזק הכספי ועוגכמת נפש על מוצר בסיסי כמזון לתינוקות עם חוסר מיקצועיות של שרות הלקוחות. לא מתאימה לרשת גדולה ומקצועית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר ומחירו השפוי והפרש כספי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לשמוע על אי הנוחות והטרחה שנגרמו לגב' אנג'ל, כפי המתואר לעיל.

בסופר-פארם אנו מאמינים בהוגנות צרכנית, ומשכך אף היינו לגוף הראשון שנטל על עצמו והתחייב לכללי אמון הציבור.
כחלק מכך, אנו משקיעים מאמצים רבים בהדרכות בנושא העלאה והורדת מבצעים, אופן תמחור המוצרים, חשיבות הקדשת תשומת הלב בעת עריכת החשבון ועוד.

אנו מתנצלים על הרושם שנוצר ומודים לגב' אנג'ל על כי הסבה את תשומת ליבנו לנושא.
בעקבות פניית הלקוחה, מחירי המוצר תוקנו.
אנו כמובן נדאג להסיק את המסקנות ולהפיק את הלקחים, על מנת למנוע הישנות מקרה מעין זה בעתיד.

במטרה לשפר ולו במעט את תחושת הלקוחה ואת הרושם שנוצר, שמחנו לשלוח לביתה כרטיס מתנה בסך 40 ש"ח, כנגד ההפרש שציינה, וכן, שוברי לייף, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה