פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגת נפש, עלבון,זילזול,פגיעה וחוסר כבוד. נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי 9 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
העתקים:
המועצה לאיגוד הצרכנים. עו"ד גילי ברונשטיין.


2.9.12
שלום רב,
שמי לי אדרי ,
אתמול ה-1.9.12 מוצ"ש יצאתי לרכוש מס' דברים מהקופונים בסופר פארם במתחם "חונים קונים" שבראשון לציון.
יחד איתי היו עוד 3 אנשים, ההינו 4 אנשים. כל אחד מהם הביא גם הוא את הקופונים שקיבל בעיתון ידיעות אחרונות.
בחוברת הקופונים היה מבצע של מטרנה ב37.99 ₪.
ניגשנו למדף וכל אחד מאתנו לקח מטרנה.
הגענו לקופה, עמדה קופאית בשם: דניאל מזרחי.
כל אחד מאתנו החזיק קופון עם מטרנה, הקופאית העבירה לכל אחד את הקופון יחד עם המטרנה.
כשהגיע תורי בקופה לשלם הקופאית טענה שאין באפשרותה להעביר עוד קופון כיוון שהיא העבירה כבר הרבה קופונים מאותו מבצע, ואני לא יכולה לרכוש עוד מטרנה עם קופון, (למרות שכל קופון זה פר בן אדם).
אני לא הסכמתי לדבר הזה, וביקשתי מישהו מעל, הגיע אחרי משמרת בחור בשם: ירין גילר.
והוא גם לא הסכים למכור לי, ושוב אני מדגישה שאני עם קופון אחד ומטרנה אחת ולא יותר מזה.
רציתי שיקרא למנהל הסניף אך הוא לא הסכים ואמר " מה את רוצה שאני אלך להביא אותה מהמיטה שלה בשעה כזאת".
אמרתי לו שאינני לוקחת שום דבר בלי תשלום ואני רוצה לקנות את המוצר שברשותי.
אמר לי בשום אופן אני לא מוכר לך ואמר "אני מבקש שתצאי מהחנות בבקשה".
אמרתי שלא אצא עד שאני ארכוש מטרנה.
שוב פעם אמר שהוא אינו מוכן למכור לי ושם אני לא אצא הוא מזמין לי משטרה ( לאן הגענו????) .
באתי לרשת שמכבדת את עצמה ,הוציאה קופונים בשביל שנוכל לבוא לקנות וליהנות מהם.
אמרתי לו מה אני גונבת ולא משלמת שאתה רוצה להזמין לי משטרה?.
לקח את המטרנה מהשולחן של הקופאית באגרסיביות והחזיר חזרה אל מדף המוצרים .
התנהגות כזו שפלה של מנהל משמרת או של כל עובד אני לא נתקלתי ובטח לא ברשת עם שם כ"כ גדול .
אמר לי שאני יעוף מהחנות ולא יכנס אליה יותר וגם אם אני אכנס לסניף הזה הוא לא יהיה מוכן למכור לי שום דבר.¬¬
הבן אדם הזה העליב אותי ופגע בי מול כ"כ הרבה לקוחות שהיו שם , כל האנשים היו בהלם ולא הבינו מדוע הוא מתנהג ומדבר בצורה כזו ללקוחה כמוני.
סה"כ באתי לקנות מטרנה לילד שלי.
בנוסף לכל, עבר במקום עובד נוסף ששמו: ליעד חג'ג , לא ניסה אפילו להבין מה פשר המהומה ואולי לנסות לעזור ולפתור את הבעיה , הצטרף לחבריו לעבודה ואמר לי "יאלה סעי סעי מפה".
האנשים הטובים שהיו ליידי אמרו לי בואי תני לי את הקופון ואנחנו ניקנה לך , אך גם לזה ירין גלר לא הסכים.
אינני יודעת מדוע הוא התנהג בצורה כ"כ מביישת.
הוא (ירין גלר ) גירש אותי מהחנות ויצאתי מושפלת ובבושת פנים וללא מטרנה.

הגעתי הביתה ולא יכולתי להירגע מהסיטואציה הזו שחוותי ,מה לאן הגענו לקוח מגיע לקנות מוצרים ועוד מגרשים אותו מהחנות?
לא נרדמתי כל הלילה מצורת ההתנהגות של העובדים שלכם.
אני פשוט זועמת, מרוגזת ,ומאוכזבת מהיחס שלהם.
ובוודאי שלסניף הזה אני לא אכנס יותר למרות שאני לקוחה קבועה שכל חודש קונה במאות שקלים אצלכם.
אני פונה אליכם במטרה שהעניין הזה יטופל ומקרים כאלה לא יחזרו בעתיד לא לי ולאף לקוח אחר.
מחכה לתשובתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, התנצלות. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את תלונתה של הלקוחה שלעיל.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים וחלוקת קופונים כדאיים וייחודיים ללקוחותינו.

אנו מקפידים לפרט את תנאי המבצעים בכל פרסומי הרשת ובשילוט המדפים בחנויות, על מנת למנוע אי הבנות ככל שניתן.

בקופון המבצע שגב' אדרי ציינה, צוין כי ניתן לממש קופון אחד ללקוח.

מבירור שערכנו בעקבות הפניה, נמסרה לנו גירסה שונה מזו שציינה הגב' אדרי באשר להשתלשלות האירוע בסניף.

בבירור זה נמסר לנו כי הגב' אדרי ביקרה בסניף יחד עם הוריה ושמחנו לשמוע כי מימשה שלושה קופונים מהמבצע שציינה, לשביעות רצונה.

עוד נמסר לנו, כי הוסבר לה בצורה אדיבה ומנומסת כי לא תוכל לממש קופונים נוספים מאותו הסוג בשל הסייג המופיע בקופון.

יחד עם זאת, אנו מביעים את התנצלותנו על תחושותיה.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על חווית קניה מהנה, ייחודית והוגנת כלפי לקוחותינו.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה