פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופונים דמיוניים, מבצעים שלא קיימים ובעיקר טרטור לקוחות! נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אריה שנקר 16 , הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב

הגעתי שוב היום ה 10.09 לסופר פארם נשר על מנת לממש את הקופונים ולצערי בפעם השלישית אין נייר טוואלט, אין משחת שיניים, אין דבש פשוט אין כלום!

הערתי לתשומת ליבו של אחראי המשמרת, בשם צפריר, שרשום קופון אחד ללקוח בזמן שבקופה עומדים אנשים כל אחד עם 2 זוגות מכל מוצר. לדוגמא 2 נייר טוואלט, 2 משחות שיניים בעוד שרשום על הקופון שזה 1 ללקוח. הנ"ל טען שאלו אנשים שהיו כבר פעם אחת, לא היה ושמרו להם. מה זה לשמור להם? אנחנו נמצאים באפסנאות? האם רק מקורבים יכולים להגיע ולקחת את הקופונים שלכם? מה זה הדבר הזה לשמור ללקוחות מוצרים? אנחנו נמצאים באיזה מדינה קומוניסטית ולא ידעתי מזה? האם ככה זה הולך אצלכם? שמור לי ואשמור לך??? האם זה קופון אחד ללקוח או עשרה מוצרים ללקוח?? לא ברור לי העניין הזה.

אני אתכם גמרתי. בזבזתי זמן ודלק יקר ובעיקר עצבים. תשמרו את הקופונים שלכם לעצמכם. אני יותר לא נכנס לסופר פארם. זו תעודת עניות ענקית לרשת גדולה שמפרסמת פרסומים שקריים שכל קשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט. אם ככה אתם חושבים שתמשכו לקוחות טעות בידכם שכן תשיגו רק לקוחות ממורמרים שיספרו ללקוחות אחרים איזה נהדר להגיע פעם אחר פעם ולגלות שכל המוצרים במבצע אזלו. מתי יתחדשו המוצרים? את זה אין איש יודע. אולי בעצם כן, יש איש יודע. כשהמבצע יסתיים ואז בטוח יהיה שפע מהכל.

אין לי אלא לציין את מורת רוחי מההתנהלות שלכם הלוקה בחסר הגובלת בגבול ההתעללות בלקוחות.

בכבוד רב
משה פיסו
עוגמת נפש סוג הנזק :
. פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מ שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא על אכזבתו של מר פיסו, על כי לא עלה בידו להנות מהמבצע שציין.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו.
אנו מקפידים להערך מראש לכל מבצעי הרשת עם כמויות גדולות של מוצרי המבצעים, על מנת לענות על הדרישה של לקוחותינו ולאפשר למספר הרב ביותר של לקוחות להנות מהמבצעים.

אנו מתנצלים על אי הנוחות והטרחה שנגרמו למר פיסו.

שמחנו לשמוע, כי מנהלת הסניף שוחחה עם הלקוח וטיפלה בפנייתו באופן אישי.

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הוגנות ויושרות צרכנית.
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה