פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קניתי עם חברותי מוצרים וישנם קופונים שנתנים מידיעות אחרונות ומכרטיס לייף סטייל נגשתי לקופה לקבלת המוצרים ובעת הקניה קופאית בשם עינת אחרית מסרה לי שלא ניתן לקבל שני שוברים אותו דבר ביקשתי ממנה לקבל אישור חד פעמי הראתי לה את הקניות שבצעתי באותו יום ויום לפני אך היה חוסר בסניף קבלתי אישור מאחראית לשלם רק בבית המרקחת שבסניף לאחר שנגשתי לשם ראיתי את חברתי קונה והיא קנתה גם עם שוברים וברגע שהגעתי לשלם הרוקחת לא קיבלה ממני את השובר ומסרתי לה שיש אישור מענת אחמש״ת אך לא קיבלה אותי ואמרה בגישה לא אנושית וחסרת כבוד ״את קנית לכי לקופה שכבר קנית שם שתתן לך אישור מה גם את וגם חברתך קנית למה שתקני עוד פעם״.
מסרתי את כל דברי הנ״ל למנהל הסניף עודד פירש אך לא טרח אפילו להתנצל וכן לומר משהו לקופאית. עם חסרת שירותיות והקשבה ללקוח

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' אלשפי.

בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו,

אנו מקפידים לציין בכל פרסומי הרשת, כי הרשת שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הקניה,

זאת על מנת לוודא מלאי מספיק לקהל לקוחותינו.

כמו כן, על מנת למנוע אי נעימויות, אנו דואגים לציין על גבי הקופונים כי ניתן לרכוש יחידה אחת ללקוח.

אנו מתנצלים על הרושם והתחושות של הלקוחה.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף שוחח עימה והתנצל באופן אישי על תחושותיה.

לצערנו, לא עלה בידנו להשיג טלפונית את גב' אלשפי.

יחד עם זאת, שמחנו לשלוח לכתובת המייל שציינה את תגובתנו יחד עם בקשתנו לקבלת כתובתה למשלוח שי במטרה לשפר תחושותיה.

נשמח להמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.

תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה