אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' אלשפי.
בסופר-פארם אנו משקיעים מאמצים רבים בתכנון מבצעים כדאיים ויחודיים ללקוחותינו,
אנו מקפידים לציין בכל פרסומי הרשת, כי הרשת שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הקניה,
זאת על מנת לוודא מלאי מספיק לקהל לקוחותינו.
כמו כן, על מנת למנוע אי נעימויות, אנו דואגים לציין על גבי הקופונים כי ניתן לרכוש יחידה אחת ללקוח.
אנו מתנצלים על הרושם והתחושות של הלקוחה.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף שוחח עימה והתנצל באופן אישי על תחושותיה.
לצערנו, לא עלה בידנו להשיג טלפונית את גב' אלשפי.
יחד עם זאת, שמחנו לשלוח לכתובת המייל שציינה את תגובתנו יחד עם בקשתנו לקבלת כתובתה למשלוח שי במטרה לשפר תחושותיה.
נשמח להמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
|
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|