פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נביאים 18, חיפה כתובת:
ארמון, חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעה 18:00 הגעתי לסניף על מנת להחליף מייקאפ של חברת גלרן שרכשתי בסניף סופרפארם באודיטוריום חיפה ונאמר לי כי במידה והצבע איננו מתאים לי הוכל להחליפו או להזדכות עליו בכל עת. מעבר לכך במעמד הרכישה כמחווה שירותית על טעות במחיר מוצר אחר קיבלתי במתנה תיק איפור.
ברגע שנכנסתי לסניף ארמון בחיפה ,ביקשתי להחליף את המוצר מול אחראית משמרת קוסמטיקה ששמה נטלי, נאמר לי כי המוצר איננו נימכר בסניף וכי אם ברצוני להחליף צבע אצטרך לגשת לסניף אחר, הוסבר כי אין ביכולתי לגשת בזמן הקרוב לסניף אחר וכי אשמח לקבל זיכוי על המוצר.
במעמד הבקשה שלי הגברת הסתכלה עלי בצורה מאוד מזלזלת ולא ראויה ולבסוף לאחר שעמדה וחשבה אמרה כי לא ניתן לבצע זיכוי שהיא רוצה את המתנה בחזרה , הוסבר כי הוא ניתן לי כמחווה שירותית על עניין אחר לחלוטין ושזה לא העניין אך הגברת המשיכה לזלזל בי להסתכל עלי באופן מוזר.
לאחר שספגתי עלבון ניגשתי לאחראית משמרת הסניף סוזאן אליאס אמרה לי שגם עם מתנה או בלי מבחינתה אין זיכוי כי אין את המוצר בסניף זה!
נורא ניפגעתי מכל היחס והשירות המזלזל שקיבלתי בסופר פארם היחס רק גרם לי להפסיק להיות לקוחה של הסופארם, במעמד כל ההתנהלות עוד נותרתי חושבת בראש אם אכן אמיתי מה שקרה לי או שמה זה חלום רע.
הגעתי עם רשימה ארוכה עד מאוד לסניף בטרה לעשות סל קניות מכובד ולהנות ממנו כעת עם הבושה והזילזול אני אפנה לבית עסק אחר והערוך את הקניות במקום שירותי אפילו אם יהיה יקר יותר.
את העלבון והבושה שסבלתי אף אחר לא יכול להחזיר לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של גב' פוקסמן.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי השירות כפי שתיארה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שתיארה.

פנייתה הועברה לידיעתם של הגורמים המתאימים לשם עריכת בירור והפקת לקחים במידת הצורך.

על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה, שמחנו לשלוח לביתה שוברי מתנה ממיטב מוצרי לייף.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.


תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה