פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דיילת סופטאצ נושא התלונה:
כחלון  אפרת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
המשחררים כתובת:
4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל נכנסתי לסניף הסופר פארם על מנת לרכוש איילנר+ מסקרה מחברה מסויימת לאחר שיחה מול דייל סופטאצ "זהבה) הוסבר לה כי קיימת אצלי רגישות גבוהה מאוד בעיניים ואני דומעת מהם הרבה ולאור כך אני נמחופשת איינר עמיד וכמובן היפולארגני וזאת במסע שיכנועים מתיש שהתיש אותי לחלוטין דחפה "לכיסי" את המוצר שלכם "העמיד איילנר STAY QUICKLINER מיותר לציין כי האליינר הינו עמיד כלל ובנוסף החמור ביותר זה שקתי בבוקר עם עין נפוחה ודלקתית עם כאבים עזים מאוד באזור הראש ונפוחה בהמצלת הרפוא כמובן שאני נלא יכולה ללכת לעבוד + אינטביוטיקה
הכעס שלי גדול מאוד על חוסר המקצועיות של אותה דיילת ועוגמת הנםפש שנגרמת לי עקב כך מאוכזבת מחברת האיפור שלעולם לא ניסיתי קודם את מוצריה אולי בצעירותי ולעולם לא הנסה ואני שואלת לעזאזעללאן נעלם היושר הכנות והאמינות כלפי הצרכן במקום לנסות למכור ולהרוויח עוד שקל שתיים הודה לתשובה מהירה

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כחלון.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים על התחושות שתיארה.

שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר סהר, שוחח עם הלקוחה, התנצל ואף הזמינה לסניף לשם החלפת המוצר וקבלת שי, אך הלקוחה סירבה להצעתו.

כמו כן, על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ואת הרושם שנוצר, נשמח להעניק לגב' כחלון כרטיס מתנה בסך 150 ש"ח, למימוש ברשת סופר-פארם.

אך עד לרגע זה לא קיבלנו את תשובתה להצעתנו.

יחד עם זאת, לשם מימוש הצעתנו נשמח באם תפנה למוקד שרות הלקוחות בטלפון 09-9725151.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה