אושרת נבו כהן - מנהלת מחלקת פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' כחלון.
אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.
אין ספק כי המקרה כפי שתיארה הלקוחה בפנייתה הינו חריג.
אנו מתנצלים על התחושות שתיארה.
שמחנו לשמוע כי מנהל הסניף, מר סהר, שוחח עם הלקוחה, התנצל ואף הזמינה לסניף לשם החלפת המוצר וקבלת שי, אך הלקוחה סירבה להצעתו.
כמו כן, על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ואת הרושם שנוצר, נשמח להעניק לגב' כחלון כרטיס מתנה בסך 150 ש"ח, למימוש ברשת סופר-פארם.
אך עד לרגע זה לא קיבלנו את תשובתה להצעתנו.
יחד עם זאת, לשם מימוש הצעתנו נשמח באם תפנה למוקד שרות הלקוחות בטלפון 09-9725151.
אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
|
תגובה: |
ראה לעיל. |
פתרון: |
|
|