פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה, והשפלה שסבלתי מעובדת סופר-פארם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה בקר 15 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום ו' 30.11.12 בשעה 12:00 בצהריים בערך. סניף א.ת ישן ראשל"צ.
* חלק מהדברים שכתבתי פה יישמעו בטח הזויים אבל זה באמת קרה *
נכנסתי לסופר פארם ובטיפשותי הרבה ביקשתי עזרה מקוסמטיקאית חברת ג'ייד בשם חנה (אם אני לא טועה). היא הייתה כל כך החלטית שהיא תמכור לי מוצרים שהיא העזה: א.לשקר לי שמבצעים מסויימים הם במבצע רק היום, כאשר 20 דק' לאחר מכן ראתה שאני צריכה עוד מוצרים (ואין לי כסף להכל בבת אחת), היא פתאום אמרה לי לקנות את אותו המוצר (שפתון) חודש הבא כי גם אז זה יהיה במבצע! ב. היא הוציאה לי מהיד מוצרים של חברה אחרת והחזירה למדף!!! ג. רציתי אייליינר אבל לא מחברת ג'ייד כי המברשות לא נוחות לי. היא לא נתנה לי לחפש אייליינר של חברות אחרות. היא כמעט פיסית מנעה ממני להסתכל בחברה אחרת וכל הזמן חזרה ואמרה שלא יכול להיות שזה לא נוח לי והתעקשה והתעקשה. יצא לי המיץ לפני שהוד מעלתה נתנה לי לזוז 3 מטר שמאלה כדי לקנות של חברת מייבלין. ד. היא התעקשה שאקח קרם לחות של חברת ג'ייד למרות שאמרתי לה שאין לי צורך בו והוא יקר לי... בלי שאבקש היא "הלכה לבקש לי הנחה" וכשחזרה עם תשובה חיובית היא אמרה לי "יאללה בואי נלך נשלם עכשיו"(כדי שלא אתחמק לה). ה. אמרתי לה שאני צריכה להמשיך בקניות אז היא ביקשה ממני שאקרא לה כשאגש לקופה. מן הסתם שהלכתי הצידה והוצאתי חצי מהמוצרים שהיא שמה לי בעגלה והלכתי לקופה בלעדייה. איכשהו היא ראתה אותי בקופה אחרי ששילמתי... היא ניגשה ופתחה לי את השקית קניות שלי (!!!!!) והבחינה שהקרם לא נמצא שם. עניתי לה שאין לי 50 שקל עכשיו לקרם. ואז היא צ ע ק ה ליד לקוחות אחרים שהיו בקופה שלי: "אין לך 50 שקל? למי אין 50 שקל!?". יצאתי שם עם חום 40 מעלות התחרטתי שבכלל שילמתי על המוצרים - הייתי צריכה לצאת משם בלי כלום.
אני מבקשת לבדוק את העניין הזה לעומק. זה לא מצחיק. זו הטרדה מטורפת! אני גרה 5 דקות הליכה משם ואני מבטיחה שאני לא אתקרב בכלל לאיזור לפני שאשמע שמשהו נעשה בעניין. אני סטודנטית שלא צריכה להצדיק את המצב הכלכלי שלי לאף אחד, ובעיקר לא צריכה ללכת הצידה כדי להוציא מוצרים מהעגלה שלי שבכלל לא רציתי בהם! חוויית קנייה מזעזעת. תודה על ההקשבה.
הטרדה סוג הנזק :
מה שנראה לכם לנכון... פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על המקרה שתארה הגב' דואק בפנייתה.

שמחנו לשמוע כי מנהל הקוסמטיקה, שוחחה עם גב' דואק והתנצלה באופן אישי על המקרה וכי הזמינה אותה לסניף להמשך טיפולה האישי.

כמו כן, פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבם של הגורמים המתאימים ברשתנו, לשם עריכת בירור והפקת לקחים בהתאם.

אנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה