פרטי התלונה

תלונות סופר פארם

תלונות בתי מרקחת

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה סופר פארםשעות פתיחה סופר פארם גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה של קופאית< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית אתא חעצמאות 61 כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר הגעתי לקופה, שאלתי את קופאית האם יש מבצעה על הקרם לילדים שיש בקופה? בדקה ואמרה שלא, אמרתי שבד"כ לדברים שבקופה יש מבצעה... זהו חשבתי שנגמר.
כאשר סיימתי את הקנייה, אמרתי שאני צריכה גם משיכת מזומן,- ביקשה ממני ת.ז , אז שאלתי למה לקנייה אין צורך בתעודה ולמשיכה - כן?
התפרצה עליי, התחילה לרומם את הקול: "למה את שואלת?!!! מה את מנסה להעליב אותי ?!!! " שאלתי מה יש לה ומה מעליב בזה? לא הפסיקה לדבר בחוצפה, אמרה שאני שואלת כל דבר והכל לא מתאים לי, הסברתי שהכל מתאים לי ואין שום צורך להתנהג כך. אדון שעמד אחרי בטור גם העיר לה על צורת הדיבור שלה.
אחרי שבדקה ת.ז., זרקה לי אותו על השולחן, ביקשתי לא לזרוק את הדברים שלי, באותה צורה העיפה את כרטיס אשראי.
אחראית משמרת הייתה כל הזמן הזה בקופה ממול ולא העירה לה.
שם קופאית : שירלי סיבוני (לפחות משהו רשום על קבלה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

סופר פארם שירות לקוחות

, תגובה:
אושרת נבו כהן- מנהלת מחלקת פניות לקוחות שם ותפקיד:
הצטערנו לקרוא את פנייתה של הגב' פיצ'וגין, כפי המתואר לעיל.

אנו בסופר-פארם מקדישים חשיבות עליונה לנושא איכות השירות וחווית הקניה בסניפי הרשת.

אין ספק כי המקרה כפי שתואר בפנייתה הינו חריג.

אנו מתנצלים במידה ונגרמה אי נעימות.

פניית הלקוחה הובאה לתשומת ליבו של מנהל הסניף, מר ניטקא, אשר הביע את צערו על התחושות שנגרמו לגב' פיציגין.
מר ניטקא, הדגיש בפנינו כי ידאג לחדד את נהלי איכות השירות בקרב צוות עובדי החנות, ואנו תקווה כי בביקוריה הבאים בסניף, תזכה להנות מחווית קניה כפי שנהוג ברשת סופר-פארם.

שמחנו לשמוע, כי במעמד המקרה, מנהלת המשמרת התנצלה ואף העניקה שי, במטרה להמתיק תחושותיה.

כמו כן, על מנת לשפר ולו במעט את תחושות הלקוחה ולתקן את הרושם שנוצר, אנו שמחים לשלוח לביתה, שוברי מתנה, ממיטב מוצרי לייף.

אנו נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת ליצור חווית קניה מהנה, משתלמת והוגנת.
תגובה:
ראה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה