פרטי התלונה

תלונות דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב חדש עם תקלה שלא נמצא לה פיתרון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מושב ניר צבי 72905 ת.ד. 200 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי חגי כהן
רכשתי רכב מסוג מאזדה 2 חדש מחברת דלק מוטורס סניף רעננה בתאריך: 17/1/2011 . מס' הרכב: 48-886-71
את טיפולי הרכב ביצעתי במוסך מורשה סאן מוטורס רח' גלגלי הפלדה 19 הרצליה.
נכון להיום מס הק"מ ברכב הוא: 32,000 ק"מ.
ובכן, כאשר מס' הק"מ ברכב היה 25,000 ק"מ, הרגשתי שהרכב לא "סוחב" טוב בעליות הצצתי במנוע וראיתי כמות גדולה של שמן גיר על המנוע, בדקתי שמן גיר עם המדיד, ואכן היה חסר שמן גיר, בעקבות הנזילה. ניגשתי למוסך שיבדקו. אינני רוצה להרחיב יותר מדי, מה שאני יכול לומר זה, שהרכב היה כבר כחמש פעמים במוסך על אותה בעייה, ועדיין לא תוקנה הבעייה. ב"תיקון האחרון" הם אמרו שהחליפו חיישן גיר ,וצינורית" , ועדיין אני רואה כתמי שמן גיר גדולים על המנוע.
אני כבר עייפתי מהם. לא ייתכן שחמש פעמים מגיעים על אותה בעיה , והיא לא אותרה. חוסר שמן גיר יגרום לבלאי מהיר של הגיר (אם לא כבר נגרם), אפילו לגיר שרוף!!
למה הם מחכים, שתקרה התקלה ואז יגידו לי לא בדקת שמן???
טירטורים, תבוא תלך, מבצעים ברכב נסיעת מבחן מאומצת וארוכה שצורכת דלק על חשבוני!!! קיבנימט מצידי שיחליפו את כל מערכת הגיר או מה שלא יהיה, ולא על חשבון הזמן,והכסף שלי.
מבקש את עצתכם ועזרתכם.
תודה , חגי
נייד: 054-4303136

כספי סוג הנזק :
שימצאו פתרון סופי וחד משמעי לבעייה! פתרון נדרש :

דלק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה