פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים ושירותי תיקונים לקויים נושא התלונה:
בן שטרית אורי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
דפנה 9 , רעננה. כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/09/16 קיבלתי מחשב חלופי כתוצאה מקלקולים חוזרים במחשב קודם שהיה לי מבית hp-(שנקנה בתחילת חודש יוני השנה). קלקולים שנעשו ע"י טכנאי המעבדה. כשבוע לאחר שקיבלתי אותו עדכנתי את חברת hp ברעשי פלסטיקה שנובעים מצירי המחשב. אלה שלחו טכנאי בתאריך 25 באוקטובר וזה אמר שלא כדאי לפתוח את המחשב ושרעשי הפלסטיקה יחלפו עם הזמן. הרעשים לא חלפו עד היום !. בתאריך 14/10/16 בזמן כתיבת עבודה להגשה קרס המחשב לגמרי ושהדלקתי אותו מחדש היו מסכים כחולים. ניסיתי להפעילו במצב בטוח, לפרמט , לשחזר את מערכת ההפעלה המקורית ממחיצת הרקברי אך כל אלו לא צלחו. ב15/10/16 יצרתי קשר עם חברת hp ושלחתי אליהם תמונה של המסכים הכחולים. והם אמרו שהלוח אם הלך ויש להחליפו. הוזמן לי לוח אם ו10 ימים מאוחר יותר (25/10) הגיע הטכנאי עם לוח האם. שהגיע הטכנאי אמר שהמחשב מתחמם יתר על המידה ויש להחליף את המאווררים. התקשר ישירות לhp כדי להזמין את החלק. בזמן שהיה אצלי שינה הגדרת בביוס ואמר לי לנסות לפרמט שוב וליצור עם hp קשר מאוחר יותר כדי לדעת האם הבעייה נפתרה. כמובן שניסיתי שוב למרות נסיונות רבים קודמים ולא הצלחתי לפרמט את המחשב. ב27/12 התקשרו אליי מhp ואמרו שהמאווררים יגיעו רק ב29.12 . כמובן שזה לא הגיוני לחכות חודש וישר התקשרתי למנהלת שירות הלקוחות ולפתע אחר כמה ימים ב 30/11 הגיע הטכנאי עם המאווררים והלוח. שהגיע הטכנאי החליף את המאווררים. שם משחה טרמית חדשה על היבשה הקיימת. בנוסף אמר כי הוא אלא בטוח אם הבעייה זה לוח אם ושלא יוכל גם להחליף את המערכת ההפעלה וגם להחליף לוח אם ולכן אצטרך לבחור. או שיקח את המחשב אליו למעבדה ואז יתקן את המחשב ויחזיר לי אותו למחרת. יום אחרי התקשר לומר שהחליף את הלוח והבעייה לא נפתרה והם לא יודעים מה הבעייה. כמובן ששלחתי מייל חריף למנהלת שירות הלקוחות ושעה מאוחר יותר התקשר הטכנאי להגיד לי שהמחשב מוכן. המחשב חזר שהמכסה התחתון פתוח, המסך מרצד ולעיתים קרובות העכבר והמקלדת לא מגיבים. נורת ההשתקה נשארת דולקת גם לאחר כיבוי מוחלט של המחשב, ישנם רעשים של חשמל כאשר מחברים את המטען לחשמל. נכון לעכשיו hp מתעקשים שאתן להם לתקן שוב את המחשב לאחר שהוכיחו כי אין להם מושג כיצד לתקן אותו בדומה למחשב הקודם. המחשב נשלח עם תקלה אחת וחוזר עם תקלות רבות נוספות בכל פעם שנשלח. הזמן הזה יקר מאוד עבורי , אני סטודנט להנדסת תוכנה, רוב עבודותי מוגשות ונעשות באמצעות המחשב, עליי להגיש עבודות וללמוד למבחנים ודבר זה לא מתאפשר לי. למעשה אני נאלץ להתרוצץ ממקום למקום ולהתקין פעם אחר פעם את התוכנות מחדש כדי שאוכל לעבוד. ציוניי נפגעים כתוצאה מכך ואין לי אפשרות להמשיך להתנהל בצורה זאת
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי מלא של המחשב 8300 ש"ח פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה