התייחסות לא ראוייה מטעם חברת HP בישראל |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היתה לי מדפסת של HP כ 11 שנים והייתי מאוד מרוצה ממנה. לכן, הלכתי ורכשתי מדפסת חדשה מבית הייצור של HP. רק בעיות היו וישנן עוד במדפסת זו. בתחילה, ענו לי ממרכז התמיכה. לאחר מכן, ענתה לי מנהלת שירות לקחות ולבסוף, מנהל כלל מרכז התמיכה. בנוסף, אציין כי המדפסת הוחלפה כבר פעמיים ואין פתרון באופק. אני שולח מסמכים של ילדיי להדפסות אצל חברים והאמת, זה מתחיל להיות כבר לא נעים.
אני מבקש סיוע בהחזרת המדפסת וקבלת החזר כספי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|