|
|
|
|
|
|
מסרבים לתת תמיכה טכנית תגובתם תפנה ל HP בחו"ל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי בישראל את ה iPAQ hx2795 במחיר לא צנוע 3000 שקל. הסוללה לא 'מחזיקה' טעינה. במילים אחרות פורקת תוך פחות משעה.
באמצעות דואר אלקטרוני פניתי לתמיכה הטכנית. תגובתם הייתה תפנה לתמיכה הטכנית באיזור מגורייך ולפניות חוזרות לא הגיבו.
|
עלבון וחוסר אונים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|