פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מסוג tc4200 אשר המסך שלו הוא מסך מגע לצערי ישנים כ 4 פיקסלים שרופים במסך המשמעות היא ,מלבד הבעיה בתצוגה,שלא ניתן לבחור נקודות אלו על המסך מאחר והן מתות , התקשרתי ל HP מיד עים גילוי הפגם 6.11.05 ואמרו לי שזה לא במסגרת האחריות מאוד כעסתי מאחר ואני מדבר על פגם במוצר לא קשור בכלל לאחריות . ביקשתי לנצל זכותי להחזיר את המוצר תוך 14 יום - היבואן לא אישר זאת מאחר ואת הקופסא המקורית זרקתי - למרות שצינתי בפניו שעל פי חוק אין התניה בהחזרה קופסא מקורית
עו"ד יצחק קימחי ממשרד התמ"ת כל זה לא עזר לי . צינתי בפניו שאני בסך הכל רוצה את המוצר רק שהייה תקין ולא פגום ואז יקח את הקופסה מהחדש שיתן לי - אך הוא סרב וציין שזה לא בעיה שלו שאני ידבר עם הדילר ...
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף או מוצר חדש ותקין לחלוטין פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה