|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מסוג tc4200 אשר המסך שלו הוא מסך מגע לצערי ישנים כ 4 פיקסלים שרופים במסך המשמעות היא ,מלבד הבעיה בתצוגה,שלא ניתן לבחור נקודות אלו על המסך מאחר והן מתות , התקשרתי ל HP מיד עים גילוי הפגם 6.11.05 ואמרו לי שזה לא במסגרת האחריות מאוד כעסתי מאחר ואני מדבר על פגם במוצר לא קשור בכלל לאחריות . ביקשתי לנצל זכותי להחזיר את המוצר תוך 14 יום - היבואן לא אישר זאת מאחר ואת הקופסא המקורית זרקתי - למרות שצינתי בפניו שעל פי חוק אין התניה בהחזרה קופסא מקורית
עו"ד יצחק קימחי ממשרד התמ"ת כל זה לא עזר לי . צינתי בפניו שאני בסך הכל רוצה את המוצר רק שהייה תקין ולא פגום ואז יקח את הקופסה מהחדש שיתן לי - אך הוא סרב וציין שזה לא בעיה שלו שאני ידבר עם הדילר ...
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף או מוצר חדש ותקין לחלוטין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
HP שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות היולט-פקר |
שם ותפקיד: |
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. |
תגובה: |
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. |
פתרון: |
|
|
|