פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת משולבת 6213 של HP נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 16/08/2005 רכשתי באופיס דיפו מדפסת משולבת פקס וסורק מדגם 6213 HP. המכשיר הורכב בביתי בערך שבוע לאחר הקניה ונעשה בסורק שלו שימוש בערך 10 פעמים, עד לנסיעתי לחו"ל ל 4 שבועות. משחזרתי ב 11/10/2005 לארץ הצטרכתי לסורק, אך התגלתה תקלה מכנית שאינה מאפשרת שימוש במכשיר. ב 16/10/2005 פניתי לחברת HP לתיקון המכשיר והתשובה שקיבלתי היא שהם אינם יכולים לתקן את המכשיר בארץ בהעדר חלקי חילוף, ולכן יספקו לי רק מכשיר משופץ מאירופה כי זאת ה POLICY שלהם, (הם טוענים שבאותיות הקטנות שבתעודת האחריות זה כתוב). סירבתי, ועודני מסרב לקבל מכשיר משופץ. קניתי מכשיר חדש והוא התקלקל לאחר זמן קצר. (האם הייתם מוכנים לקנות מכונית חדשה ולאחר זמן קצר תוחלף במכונית משומשת??)הם אינם מוכנים לשמוע ממני וטוענים שגבול משך האחריות לקבלת מכשיר חדש הוא שבועיים מיום הקניה. אני עומד על כך שהמכשיר הנ"ל יוחלף בחדש, או לחילופין יתוקן, ובזמן התיקון יסופק לי מכשיר חלופי. (גם לכך אינם מסכימים ב HP). אילו ידעתי מראש על כך, לא הייתי רוכש מהם את המדפסת החדשה, אלא קונה בחצי מחיר מדפסת משומשת. בינתיים איני יכול להשתמש במכשיר ונגרם לי נזק כספי ובזבוז זמן. אני מבקש את עזרתכם כדי לקבל את המכשיר שלי תקין ועכשיו. או לחילופין לקבל מכשיר חדש ולא מחודש.
כספי סוג הנזק :
החלפת מדפסת משולבת 7213 HP במדפסת חדשה. פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות היולט-פקר שם ותפקיד:
לקוח יקר, בהמשך לפנייתך, ברצוני להתנצל על עוגמת הנפש שהנך מביע עקב השירות שקיבלת מחברת HP. פנייתך הועברה לנציג שירות לקוחות מוסמך,אשר ייצור עמך קשר. תגובה:
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת. ב ב ר כ ה. תודה על שהשתמשת בשירות הלקוחות של היולט-פקרד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה