פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת יקרה שכל הזמן מתקלקלת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תיקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 12/06 רכשתי עבור העסק מדפסת HP7313 כולל חיבור לרשת.
לאחר כחודשיים המדפסת התקלקלה וקיבלתי מדפסת מחודשת. אחרי כשלושה חודשים שוב התקלקלה וקיבלתי מחודשת. אחרי כשלושה חודשים שוב התקלקלה,
הפעם התעקשתי וקיבלתי "חדשה". ביקשתי להאריך את האחריות וכמובן שהם סרבו.
לפני מס' שבועות התקלקלה המדפסת ה"חדשה" ולקחתי אותה לתיקון ושם נאמר לי שנגמרה האחריות ועלי לשלם על התיקון.
עלות מדפסת כזו 2200ש"ח, האם יש מישהו מאיזשהו שהיה מוכן לקנות מוצר כזה יקר אבל שווה לזבל!
פניתי לשרות לקוחות של HP וגברת בשם הדר, שהגדירה עצמה כאחראית שרות לקוחות שוחחה איתי בנימה מאד!! לא יפה ומאד מתנשאת! השרות היה רע!
ובלית ברירה שילמתי 150 ש"ח על התיקון.
אני עדיין מקווה שהכסף יוחזר לי.
וגם עלבון סוג הנזק :
רוצה את כספי חזרה והארכת אחריות לפחות ממתי שקיבלתי את המדפסת ה"חדשה" פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה