פרטי התלונה

תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר יקר ויוקרתי ש"מבקר"יותר מדיי פעמים במעבדה של החברה נושא התלונה:
בלול  ליאור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
***זהוא העתק למכתב ששלחתי לחברת HP*****
שלום
אני רכשתי בכסף רב מחשב DV6282
בעוד כ חודשים המחשב יהיה ברשותי שנה .
בזמן הנתון המחשב "ביקר"פעמיים במעבדה שלכם וכנראה ששוב אני אשלח אותו.
תקלה ראשונה שהיתה לי, כל המקלדת כל הכפתורים אחרי חודשים שימוש התפרקו,או שאני משתמש חזק מדיי או (שזה הסבירות הגבוהה) החומר ממנו עשויה המקלדת הוא זול וגרוע כל כך ששוב אני שולח ביום ראשון 23/03/08 את המחשב לתיקון .בעיה שניה שהיתה היא שתוך כדי תפעול עם התמיכה שלכם המחשב בגלל בעיה לא ברורה וכך אני מצטט את הנציג התאפס וכל מה שהיה על המחשב שלי בערך 80GB זיכרון נעלם .
אף ולא אחד מכם חברת HP הגדולה לא חשב על פיצויי להפך בגלל שאני גר רחוק מהמעבדה שלכם אני צריך לשלוח את המחשב כל פעם מבאר שבע,המשלוח לא עולה לי נכון ... אבל הנסיעה כל פעם מדימונה לבאר שבע בגלל המחשב כן עולה לי .
לסיום אני נמצא כרגע בתהליך של הקמת משרד עם שלוש עמדות מחשב אני ממש אבל ממש לא אחזור על הטעות של לרכוש מוצר HP ולא משנה איזה מוצר זה יהיה.אם יש לכם דרך לבדוק תגלו שגם מדפסת שהיתה ברשותי היתה HP והיום אני מתכוון לרכוש מחברה אחרת .
אודה על התיחסות ולא הקטנה ביותר.
אני באמת לקוח מאוכזב של חברת HP

ID של המחשב כדי שסוף סוף הוא יטופל כראוי במעבדה שלכם הוא
CNF714333f
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר היקר הזה שלא הצדיק את העלות שלו . פתרון נדרש :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה